Swalling Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Hej Sportingbet, jag undrar bara hur jag kan ändra mitt namn, jag skrev fel vid registreingen klumpigt nog och man kan ändra allt utom det, skulle jag kunna ändra? Citera
Swalling Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2006 Plus en sak till, när jag loggar in på er hemsida står det att jag har 0.02 i saldo? Jag har ju mer än så? Citera
poker_oscar Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Plus en sak till, när jag loggar in på er hemsida står det att jag har 0.02 i saldo? Jag har ju mer än så? Är du inloggad på pokerklienten samtidigt så syns inte ditt saldo på webbplatsen. Citera
Swalling Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2006 Plus en sak till, när jag loggar in på er hemsida står det att jag har 0.02 i saldo? Jag har ju mer än så? Är du inloggad på pokerklienten samtidigt så syns inte ditt saldo på webbplatsen. Tack så mycket nu fixade det sig.. men hur ska jag göra med det andra? Citera
ParadiseEric Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Plus en sak till, när jag loggar in på er hemsida står det att jag har 0.02 i saldo? Jag har ju mer än så? Är du inloggad på pokerklienten samtidigt så syns inte ditt saldo på webbplatsen. Tack så mycket nu fixade det sig.. men hur ska jag göra med det andra? Hej, Du kan inte ändra ditt namn, men om du tar kontakt med kundtjänsten så kan de hjälpa dig med eventuella felstavningar. Mvh Sportingbet Citera
Recommended Posts