Gå till innehåll

Antagning till högskolor HT2006


bzkt

Recommended Posts

Fick hem mina antagningsbesked i posten idag, det s.k. första urvalet. Kom in på den utbildningen jag ville komma in på och har redan tackat ja. Är man garanterad platsen då? Är det bara att börja leta bostad?

 

Media Management (120p) i Kalmar HT2006, here I come! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man inte vara på uppropet också?

Så var det då jag kom in på juristlinjen. Först antagen, sen tacka ja, sen anmäla sig på uppropet. (Det går att skicka ombud på uppropet och har även hört att man kan skicka mejl och säga att man inte kan närvara)

Grattis förresten! Kalmar är säkert najjs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore inte Anger Management (120 p) bättre? Du har ju trots allt the angry baby som avatar. :roll:

Jag är en väldigt harmonisk människa :)

 

Grattis! :D Men Kalmar? :?

Något fel på Kalmar?

 

Är det bara jag som fått besked idag eller?

 

Är själv kalmarit. Trevlig liten stad som jag tror du kommer trivas i. Kom föresten in på Ekonomlinjen i Linköping. Lär vill finns nått schysst pokerställe där antar jag. Tips?

 

Fråga: Måste jag tacka ja till utbildningen eller är allt klart nu när man fick beskedet i brevlådan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga: Måste jag tacka ja till utbildningen eller är allt klart nu när man fick beskedet i brevlådan?

Ja du måste tacka ja för att få din plats, antingen skickar du in papprena som följde med antagningsbeskedet eller så gör du det på internet tar 1 min. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har så smått börjat leta studentboende i Kalmar nu. Varit runt på lite sidor som Studentlya.nu, Kalmars Studentkårs bostadssida och Blocket. Hittat en del ställen där jag skulle kunna tänka mig, men jag vill kolla så många ställen som möjligt innan jag bestämmer mig.

 

Har ni några tips på sidor man kan kolla på eller liknande. Helst vill jag bo i korridor i alla fall 1 år och pröva på hur det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Civilingenjör i IT här på Linköpingsuniveritet ... ser lite svårt ut att hitta boende för en i alla fall via studentbostäder ... har juh bara ynka 86 poäng nu LoL räcker typ till 9 st korridorrum just nu. Ngn som skulle kunna ordna tillfälligt boende för en om det skulle behövas ? ... Eller har en etta typ som vill hyra ut den / flyttar ut ? PM mig

 

berndt får ta mig ner till poker klubben ngn gng också heh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samhällsanalys och välfärdsutveckling i växjö!

 

status: antagen!

 

-småland here i come!!!

Grattis! :D

 

 

YAY till mina hemtrakter allts. fast jag ska iväg till lumpen ett år och sen till Linköping. Mne jag kan ändå hälsa dig välkommen å smålands vägnar

 

 

 

/Alvestabo :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...