bzkt Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Fick hem mina antagningsbesked i posten idag, det s.k. första urvalet. Kom in på den utbildningen jag ville komma in på och har redan tackat ja. Är man garanterad platsen då? Är det bara att börja leta bostad? Media Management (120p) i Kalmar HT2006, here I come! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Precis, om det står på antagningsbeskedet att du är antagen och du har tackat ja så är du garanterad en plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Woho! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Grattis och lycka till förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Grattis! Men Kalmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Vore inte Anger Management (120 p) bättre? Du har ju trots allt the angry baby som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Vore inte Anger Management (120 p) bättre? Du har ju trots allt the angry baby som avatar. Jag är en väldigt harmonisk människa Grattis! Men Kalmar? Något fel på Kalmar? Är det bara jag som fått besked idag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Måste man inte vara på uppropet också? Så var det då jag kom in på juristlinjen. Först antagen, sen tacka ja, sen anmäla sig på uppropet. (Det går att skicka ombud på uppropet och har även hört att man kan skicka mejl och säga att man inte kan närvara) Grattis förresten! Kalmar är säkert najjs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 samhällsanalys och välfärdsutveckling i växjö! status: antagen! -småland here i come!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Måste man inte vara på uppropet också? Jo så brukar det vara. Man kan även ringa om man inte kan närvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 samhällsanalys och välfärdsutveckling i växjö! status: antagen! -småland here i come!!! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Vore inte Anger Management (120 p) bättre? Du har ju trots allt the angry baby som avatar. Jag är en väldigt harmonisk människa Grattis! Men Kalmar? Något fel på Kalmar? Är det bara jag som fått besked idag eller? Är själv kalmarit. Trevlig liten stad som jag tror du kommer trivas i. Kom föresten in på Ekonomlinjen i Linköping. Lär vill finns nått schysst pokerställe där antar jag. Tips? Fråga: Måste jag tacka ja till utbildningen eller är allt klart nu när man fick beskedet i brevlådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_feel Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Fråga: Måste jag tacka ja till utbildningen eller är allt klart nu när man fick beskedet i brevlådan? Ja du måste tacka ja för att få din plats, antingen skickar du in papprena som följde med antagningsbeskedet eller så gör du det på internet tar 1 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Juli , 2006 Rapport Share Postad 14 Juli , 2006 Något fel på Kalmar? Hjort kommer darifran. Racker inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Är själv kalmarit. Trevlig liten stad som jag tror du kommer trivas i. Kom föresten in på Ekonomlinjen i Linköping. Lär vill finns nått schysst pokerställe där antar jag. Tips? Pokerklubben Big Slick. Kolla under pokerklubbar här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Retail and managment i Umeå, men jag tackar nej och väntar nåt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Retail and managment i Umeå, men jag tackar nej och väntar nåt år!Vad ska du göra istället? Satsa på att bli golfproffs nu när du har ditt gröna kort? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 17 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Har så smått börjat leta studentboende i Kalmar nu. Varit runt på lite sidor som Studentlya.nu, Kalmars Studentkårs bostadssida och Blocket. Hittat en del ställen där jag skulle kunna tänka mig, men jag vill kolla så många ställen som möjligt innan jag bestämmer mig. Har ni några tips på sidor man kan kolla på eller liknande. Helst vill jag bo i korridor i alla fall 1 år och pröva på hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Retail and managment i Umeå, men jag tackar nej och väntar nåt år!Vad ska du göra istället? Satsa på att bli golfproffs nu när du har ditt gröna kort? /TF Har ju alltid tennis kvar, ifall golfen inte funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Civilingenjör i IT här på Linköpingsuniveritet ... ser lite svårt ut att hitta boende för en i alla fall via studentbostäder ... har juh bara ynka 86 poäng nu LoL räcker typ till 9 st korridorrum just nu. Ngn som skulle kunna ordna tillfälligt boende för en om det skulle behövas ? ... Eller har en etta typ som vill hyra ut den / flyttar ut ? PM mig berndt får ta mig ner till poker klubben ngn gng också heh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 mikroekonomi 10P grundläggande ekonomistyrning 10P blir det HT2006 Lycka till alla andra! Edit mitt 1000:e inlägg igen(sluta pilla QoS)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Denton Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 samhällsanalys och välfärdsutveckling i växjö! status: antagen! -småland here i come!!! Grattis! YAY till mina hemtrakter allts. fast jag ska iväg till lumpen ett år och sen till Linköping. Mne jag kan ändå hälsa dig välkommen å smålands vägnar /Alvestabo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarfiGhtr Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Själv kommer jag läsa Aktie och värdepapperskunskap 1-5p Aktie och värdepapperskunskap 6-10p Lycka till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teichmann Postad 19 Juli , 2006 Rapport Share Postad 19 Juli , 2006 Hehe, Kalmar... De stod och raggade studenter på Hultsfred i fjol, det var lite kul. Verkar som de tar in vilken lirare som helst där. Men vad vet jag? KFF är säkert trevliga att se på... EDIT: Jag ska alltså INTE gå där, om någon nu fick för sig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts