cza Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Är det någon som spelat detta på Ongame Network? Har spelat det några kvällar 0.50 PL. Någon värre markerkastning och dåligt spel har jag aldrig skådat, marker flyger som mygg i norrlands skogar kors och tvärs. Det ser ut som att folk tänker, "jamen har jag lägsta handen då ställer jag banne mig in" fast det kanske redan 2 st som är allin med 30$ vardera. Sedan att en fjärde går allin för att han har nötterna, det skiter man i. Nu kanske detta var ett extremt fall, men nära på... Är det någon annan som har upplevt detta och är det lika dant på te x Party poker? Citera
jaha Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Är det någon som spelat detta på Ongame Network? Har spelat det några kvällar 0.50 PL. Någon värre markerkastning och dåligt spel har jag aldrig skådat, marker flyger som mygg i norrlands skogar kors och tvärs. Det ser ut som att folk tänker, "jamen har jag lägsta handen då ställer jag banne mig in" fast det kanske redan 2 st som är allin med 30$ vardera. Sedan att en fjärde går allin för att han har nötterna, det skiter man i. Nu kanske detta var ett extremt fall, men nära på... Är det någon annan som har upplevt detta och är det lika dant på te x Party poker? i omaha 8 or better får man se något av det absolut dummaste pokerspelandet som finns. folk synar gärna allin med nötlågdrag utan någon chans på hög alls. tycker dock det är ett ganska trist spel, spelade det en del i början men tröttnade. Citera
Recommended Posts