EL_FishkO Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Får alla användare på empire samma reloadbonusar och har de några bonuspoäng att köpa prylar för? Är det alltså värt att ha konto på bägge siterna och bara cleara bonusar på Empire och vara regular på Party för att få reload och VIP-poäng? Citera
EL_FishkO Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 På BW finns följande om empire: Empire is offering frequent players the status of "VIP". The basic idea is for you to accumulate E-Points - the more you have, the more prizes you can get. These E-Points are redeemable for buying gifts at Empire's gift shop, special tournament buy-ins, a personal web page on EmpirePoker.com, real cash into your account, and other prizes, which will be announced over time. You get EPoints based on the square root of the number of raked hands you play in a day. Obviously, an estimate of EPoints/hr cannot be made here, since the longer you play, the less points you will earn per hour. The most efficient way to earn EPoints for your time, is to play 1 raked hand per day. verkar som ett ganska kasst system-spela fyra ggr så mycket och få dubbla antalet poäng eller vad?vart ser jag hur många sådana poäng man har? Citera
EL_FishkO Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 Empire har reload nu också Citera
MrKlistr Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Empire har reload nu också Tack, den skulle jag missat. Skapade just en tråd om den så inte andra missar den. Det är lätt värt att ha konto på båda ställena. Jag har bara spelat för bonusar på Empire och får bonusar fortfarande tydligen. Frågan är snarare om man kan öppna ett konto om man redan har ett på Party? Tror inte det går. Min brorsa testade och han lyckades inte men maila och fråga. Citera
EL_FishkO Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 Empire har reload nu också Tack, den skulle jag missat. Skapade just en tråd om den så inte andra missar den. Det är lätt värt att ha konto på båda ställena. Jag har bara spelat för bonusar på Empire och får bonusar fortfarande tydligen. Frågan är snarare om man kan öppna ett konto om man redan har ett på Party? Tror inte det går. Min brorsa testade och han lyckades inte men maila och fråga. jo då det går...skapa från en ren dator bara Citera
Komodo Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Låter som man skulle kunna få empirekontot spärrat när som helst om de kommer på en. Antagligen lika bra att hålla sig bara till party för säkerhets skull. Citera
EL_FishkO Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 Dear Fredrik, We understand your concern and would like to apolozise for the previous response sent to you. A player can play both at EmpirePoker.com and PartyPoker.com. I would like to suggest you to create account with different email address and account name .However in case you still face problem I would like to suggest you to write back to us with the email address and account name you are trying to register so that we can assist you in a better way. Thank you for choosing us as your online gaming site! Sonia Poker Customer Care Citera
Komodo Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Låter lovande. Finns det någon sign-up bonus på empire liknande den som Party har? Citera
MrKlistr Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Det ska finnas en 150$ x5 bonus någonstans. Bara att googla Citera
Painman Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 en fråga. om man nu måste byta mail blir det inte då problem med neteller? har för mig att man måste ha samma mail som man reggat på neteller som på pokersidan, är det inte så? Hur gör man då om man måste byta mail till empire, ska man gå till neteller och byta mailen varje gång man ska spela på empire eller finns det något bättre sätt? Citera
Mr Zero Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 en fråga. om man nu måste byta mail blir det inte då problem med neteller? har för mig att man måste ha samma mail som man reggat på neteller som på pokersidan, är det inte så? Hur gör man då om man måste byta mail till empire, ska man gå till neteller och byta mailen varje gång man ska spela på empire eller finns det något bättre sätt? Bara att regga ditt konto med en ny mailadress och sedan byta till din vanliga. Citera
Infinitiv86 Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Jag har iaf haft olika emails på partypoker och neteller utan något problem Citera
Komodo Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Hur gjorde ni med det här då? Lär ju inte vara gratis att ringa till USA plus att man har lite knaglig engelska att skämmas över då man pratar språket en gång om året som mest. Urgent - Please Contact Pay-Pro Regarding Your Account. Dear Komodo We need to speak with you to validate your account. Please call us back from the number you have registered with us. This is a standard procedure and will take not more than 5 minutes of your time. You can call us at: +1 (877)-776-1204 (toll free for US & Canada only) or +350-41120 (international rates apply). If you want us to call you, please provide us with an alternate number and a convenient time to call. If we do not hear from you within a few days, your account will be temporarily put on hold until we are able to validate it. Regards, Credit Team Pay-Pro ts@pay-pro.com (for emails) efax@pay-pro.com (for documents) +1 (877) 776-1204 (Toll free for US and Canada only) +350 41120 (International Rates Apply) http://www.pay-pro.com Citera
MrKlistr Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 ...If you want us to call you, please provide us with an alternate number and a convenient time to call. ... Skicka ditt nummer så att de ringer upp så slipper du samtalskostnader i varje fall. Du får väl träna på engelskan tills dess att du blivit uppringd Citera
Komodo Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Det gick fint. Snubbe med Indisk brytning ringde nyss. Inga konstigheter. Bara vanliga frågor som tog 5min. Citera
AnonymHaj Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Jag fattar inte hur jag ska kunna få 25% till 150$ när min första deposit är begränsad till 500$? Har försökt maila med supporten hela dagen igår men dom är ju helt förståndshandikappade och förstår aldrig nånting. Tror att jag vill ha 25% upp till 600$ och en massa skit. Nån som lyckats sätta in mer än 500$ första gången? edit: och om ni vill hitta den så googla inte utan sök på 2+2 gjorde iaf jag Citera
Komodo Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Jag sket i det. Tog 125 som är max för 500$, men det ska kunna gå om man vill krångla och kontakta supporten så att de ändrar det. Citera
AnonymHaj Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 mitt senaste svar " As stated in our previous email you will not be able to deposit more than $500 on your first deposit. In regard to your bonus query I would like to inform you that you will be able to get 25% up to a maximum of $150. We suggest you to make the deposit before 13-OCT-06 to get the bonus amount added in your real money account. " IDIOT. Citera
Komodo Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Frågade support ang de sista 25 bonus$ Fick det här: Dear Komodo Thank you for contacting us. We like to inform you that, for a new player who creates a real money account his deposit limit is $500. The sign up bonus is issued only once and only on the first deposit made. So as per the terms and conditions you have received $125 on your first deposit. Regarding the $25 bonus which you are referring to, we request you to contact the xxx (säkert otillåtet att namge affiliates) website as they would be able to assist you in this regards. You need to play 625 raked hands before 14-AUG-06 for you to get the $125 bonus released in to your account. A player is considered to have played a raked hand when cards have been dealt and the hand has generated at least $0.01 in rake for that player. There is no rake taken from hands played on tournament tables. To accumulate raked hands, just participate in hands (any live game, any limit) where a rake is taken. The house contribution for Tournaments (?buy- in? and entry fee) does not contribute to your accumulate raked hands. The amount of rake collected appears as a small chip stack next to the dealer tray. Citera
Lunkan88 Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Har precis gjort klart signupbonusen på Empire. Hur ska jag gå tillväga för få en reloadbonus när det är aktuellt? Skickar de bara ut erbjudanden automatiskt? Citera
garviset Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Det Lunkan sa, och så undrar jag om Empire har samma typ av reload-bonusar som Party kör, dv kontospecifika 15% uupp till 75, 100% upp till 100 osv? Kör de reload lika ofta som Party? Citera
gerulatis Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Är det någon som kan förklara för mig den nya bonusen från Party? Jag ska spela 100 partypoints för att få 30 dollar tydligen. Är det en bonus som ersätter reloadbonusarna? Citera
Uppenberg Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Är det någon som kan förklara för mig den nya bonusen från Party? Jag ska spela 100 partypoints för att få 30 dollar tydligen. Är det en bonus som ersätter reloadbonusarna?nej, förhoppningsvis inte. De ska bara vara ett sommar erbjudande Citera
gdaily Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Använd allmäna diskussionstråden ELLER specifika sajtbonustråden. Citera
Recommended Posts