Espen Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Frågade Interpoker om dem kunde stänga mitt konto för jag ville starta ett nytt via en bra rake back deal. Fick följande svar "Please kindly be advised that we do not prohibit our customers to have several accounts. If you would like to receive the rake back from the affiliate site, it is no problem to open a new account through the affiliate." Lite skumt att man får ha flera konton eller? Då kan ju folk göra massa konton och plocka hem olika sign-up bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Det står ju att du inte får ha "several accounts" men om du inte har något konto är det helt okej att skapa ett nytt via affliate sidan. Om du redan har konto har du förbrukat din chans med andra ord. Så läser jag det iaf. Om affliaten har lite kontakter kanske han kan fixa så dom flyttar ditt konto. Pröva det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trelkovsky Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Det står ju att du inte får ha "several accounts" ... Om du med "inte får ha" menar "får ha" så håller jag med. OP: Man får ha flera konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Det står ju att du inte får ha "several accounts" men om du inte har något konto är det helt okej att skapa ett nytt via affliate sidan. Om du redan har konto har du förbrukat din chans med andra ord. Så läser jag det iaf. Om affliaten har lite kontakter kanske han kan fixa så dom flyttar ditt konto. Pröva det istället. läs om, läs rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 12 Juli , 2006 Rapport Share Postad 12 Juli , 2006 Det står ju att du inte får ha "several accounts" men om du inte har något konto är det helt okej att skapa ett nytt via affliate sidan. Om du redan har konto har du förbrukat din chans med andra ord. Så läser jag det iaf. Om affliaten har lite kontakter kanske han kan fixa så dom flyttar ditt konto. Pröva det istället. Du vet det där med "do NOT prohibit" .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts