BillyCo Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Om du vill möta fiskiga engelsmän rekommenderar jag Crypto. 35% i bananplockning genom UK Betting eller 30% genom William Hill. Men passa dig för mig när du börjar lira NL200 igen Citera
stoffe83 Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Tjena killen! Tänkte mest bara titta in och säga hej, samt grattis till ett kanon fint resultat! Citera
cOP Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Varför kan inte prima ge dig lika fin rb längre? Citera
Skumdum Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 läs primatråden. Jag har iofs lite ideér kring de där... Citera
DaPine87 Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Varför kan inte prima ge dig lika fin rb längre? Prima ska införa en 30% cap över hela nätverket... Citera
Dustinz Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 Tjena killen! Tänkte mest bara titta in och säga hej, samt grattis till ett kanon fint resultat! Hej, tackar tackar Tack alla andra för tipsen, ska kolla igenom klienterna lite och se var jag trivs och var det finns bra med action. Ska spela lite ikväll så fort jag får ordning på min router, den har funkat halvkasst sedan jag kom hem. Citera
Dustinz Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Postad 1 December , 2006 Har fortfarande inte lyckats lösa problemet med mitt internet. Jag har ett gäng nerladdningar i bitcomet som rullar på fint, men själva internet vill inte fundera, kan surfa lite då och då, pokerklienten fungerar lite då och då osv. Frustrerande är det iaf. Får se om det blir något spel ikväll... Citera
Dustinz Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Postad 1 December , 2006 Nu funkar internet ok iaf. Jag har inte spelat så mycket idag, kommer nog kanske spela lite till tror jag innan jag sover. Är tyvärr inte speciellt sugen. Som tur är har jag i alla fall plussat några hundra på de få händer jag lirat. Citera
Dustinz Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 jag HATAR internet. Jag kan spela poker i princip felfritt som tur är, pokerforum+ alla andra websidor funkar ungefär på 3-4e försöket varje gång...vettefan vad som kan vara fel ärligt talat. På cashgamet är jag + ungefär 500 dollar sedan jag kom hem från england, helt ok har det gått med andra ord. Tyvärr är jag inte minsta lilla sugen på det...så det blir inte så mkt spel. Gick i dawwes fotspår och tog mig för ett par sngs nyss, 20 och 30 dollars 5 personers turbos. Gick ganska bra med tanke på att jag är nybörjare på det. + lite drygt 140 dollar. Citera
Dustinz Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Postad 3 December , 2006 Snggrinden har gått ganska dåligt idag, lirat typ 150st tror jag, back typ 100 dollar eller så. Just nu spelar jag 250k på prima. Har strax över average. 215 pers kvar. Skulle vara roligt att vinna faktiskt, ganska mkt pengar i förstapris. Citera
Dustinz Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Gick inte hela vägen tyvärr, AQ i BB mot cutoffs TT. runt 40 nånstans kom jag iaf. Nästa gång blir det nog 1a platsen iaf! Nu blir det sömn, natti! Citera
uo Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Gick inte hela vägen tyvärr, AQ i BB mot cutoffs TT. runt 40 nånstans kom jag iaf. Nästa gång blir det nog 1a platsen iaf! Nu blir det sömn, natti! hur mycket fick du?? wp! Citera
Dustinz Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 hur mycket fick du?? wp! Fick runt $750 för besväret. Inleder med att skriva FANU¤"!=)#(!=¤"(!)¤=)(!"¤. Hade skrivit ett hur långt inlägg som helst när jag skulle sudda lite och råkade åka bakåt ett par sidor så allt försvann. Jag fick jobb idag på elgiganten, börjar imorgon. Har saknat att jobba något fruktansvärt mkt, så detta ser jag fram emot jätte mkt. Pokern blir förmodligen en aning lidande av mitt jobb, men det e smällar man får ta. Det är nog nyttigt att spela mindre dessutom, då hinner man nog smälta en del som man inte har tid att fundera över när man nöter så mkt som jag gjort tidigare. Rullen ligger för närvarande på ~$6500. Har mest spelat SNGs senaste tiden vilket jag tydligen inte är så bra på, ligger marginellt plus eller kanske +/- 0... Nu ska jag äta jättegod mat och fira mitt nya jobb, därefter äta en jättegod pistagekrans och dricka cocacola. SMASK Citera
-PK- Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Grattis till arbetet Erik Det kanske var tur att jag valde att åka till Thailand trots allt nu när du endå fick arbete. Kan du komma in på msn? Måste ha hjälp med datorinköpet Citera
Dustinz Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Grattis till arbetet Erik Det kanske var tur att jag valde att åka till Thailand trots allt nu när du endå fick arbete. Kan du komma in på msn? Måste ha hjälp med datorinköpet TY, kommer in så fort jag kommer hem, har varit hemma hos mor+far och ätit Grattis till kneget TY! Citera
Dustinz Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Tog en liten cashgamesession ikväll, suget kom tebax. Jag spelade 4 bord NL200 i ungefär 1.5 timma. +$500 ungefär. Hade ett gäng intressanta händer som jag skulle vilja lägga in men jag har inte styrt in pokertracker sedan jag formaterade datorn så det blir svårt. Får dessutom en ny dator framåt veckoslutet så jag väntar nog med att installera tills dess. Nu ska jag se en film, sen sova. Imorgon börjar jobbet...Wiee! Citera
karnoo Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Hur var första dan? Tell me tell me. Rykten gör gällande att pappa kommer att köpa en tv av dig vartefter oxo. Citera
sorkenkk Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Vart har du tagit vägen Dustinz? Saknar dig Citera
Dustinz Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Postad 10 December , 2006 Håller på o flyttar för fullt, dessutom jobbar jag. Tid saknas och jag har inte internet ännu i nya lyan tyvärr. Jag ska jobba igång dagboken igen så fort allt är back to normal. Citera
karnoo Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 Hur går flytten erkan? Skulle hjälpa till att bära men jag har tenta på måndag så kommer inte förrän torsdag eller nåt. Blire fint? Citera
kidane Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 pf's bästa dagbok har legat på is för länge nu. IKEA-flytt o elgiganten kan vänta, back to work Dustin! Citera
jannekev Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Hej dustinz..tycker nästan lite synd att det bara är en TV som delas ut när de har 2 apparater på lager.hehe... .. Vi kopmmer ju att jaga som fan för den TVn Jag tror vi rejkar mer i veckan än vad den där TVn kostar Men men...lycka till med grinden...jag gjorde sjuka 20000 raked förra veckan under 4 dagar..var ju tvungen att komma ifatt de 10 000 jag låg efter dig Citera
jannekev Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Som sagt grattis till nintendot iaf.. Jag får nog köpa en sån för egna pengar, tv-spels galen som jag är.. Köpte mitt första tv spel 1982!!!!!! typ tennis med 2 sterck som jagade en rund prick.. den är nog värd pengar, skall väl skicka den till antikrundan.hehe.. Lycka till med pokern i fortsättningen. Citera
o_x_e_n Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Som sagt grattis till nintendot iaf..Jag får nog köpa en sån för egna pengar, tv-spels galen som jag är.. Köpte mitt första tv spel 1982!!!!!! typ tennis med 2 sterck som jagade en rund prick.. den är nog värd pengar, skall väl skicka den till antikrundan.hehe.. Lycka till med pokern i fortsättningen. Hahaha Citera
Recommended Posts