_0D_0A Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Ta ett lån utan säkerhet på någon Internetbank så att jag kan göra ett nytt inköp. Citera
Joeduck Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 blåser upp gammla krynkliga ölburkar som jag fått på ICA, för att få råd till en ny buyin på NL50 Citera
The Grand Bark Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 När PP la ner under frirullen, så diskade jag som sagt. Citera
Lupus123 Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Jag kör såsom en tidigare deltagare också på att räkna kort, jag har nämligen hört att det är 52 kort i en lek. Trots att jag räknar dem i högar om 5 snurrar jag alltid bort mig innan jag lyckats kontrollera antalet kort i min kortlek, brukar bara komma ungefär halvvägs innan jag blir förvirrad och undrar "var jag på 25 eller 30 nu egentligen?". En låda nya kortlekar skulle onekligen hjälpa mig, förutsatt att någon annan har räknat dem och kan garantera att det är 52 i varje, annars är jag inte mycket hjälpt. Citera
PartyPoker Postad 17 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2006 Svar inom 10 min. Juryn har haft sammanträde med tappade bort protokollet. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
APC Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Hur lång är en Partypoker-minut? Vore bättre om du skyllde på att hunden ätit upp resultatet än att skylla på "juryn" Citera
PartyPoker Postad 17 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2006 En PP-minut är cirka 3-5 "vanliga" minuter. Vinnaren är deadfish med följande motivering: 1. Gula alla pengarna så man blir sitting out. 2. Hämta hammaren 3. krossar spargrisen 4 ta pengarna spring ner fort som fan till banken 5 Sätt in pengarna på valfritt konto, 6 Lägg in mer pengar på PPkonto och fortsätt spela. 7 gula alla pengarna igen 8 GOTO 1 Stort grattis! Lådan kommer med posten inom kort. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
deadfish Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 wheee tänk vilket korthus jag kan bygga nu Citera
Recommended Posts