PartyPoker Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Med anledning av den här tråden så kör vi en liten tävling: Kom med bästa förslag på vad man kan göra när man är "Sitting Out". Vad hinner du precis med? Vad vill du helst göra? Skriv ditt förslag nedan senast torsdag kl 22.00 så utser juryn en vinnare strax därefter. Vinnaren får en låda med 12 st Copag-lekar. Tyvärr är de inte Party-brandade, men det får ni stå ut med Enda kravet är att du för att delta har ett konto på PartyPoker samt att du accepterar att juryn består av mig. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
EL_FishkO Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Baka muffins att offra till de tjocka jenkar-pokergudarna så att riggen vänder någon gång... Citera
jepsson Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Regga ett konto hos en annan sajt? Citera
jaroiten Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Leta upp alla mina 48 ess i mina 12 copag kortlekar. Citera
tamtaram Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Glädja sig över hur irriterade de andra spelarna blir medans man tittar på hur tuff_fish tiltar över precis detta. Citera
APC Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 -Springa ner till affären och köpa en burk ravioli så man kan fortsätta på mätt mage. Man kommer hem och värmer burken samtidigt som man tar en dush och en starköl efter språngmarchen. När man sen ska till att äta märker man att man köpt vita bönor vilket man avskyr...Ny språngmarch till affären med en ihopsvetsad vitabönorburk och ett kvitto för byte. Fick inte byta och börjar därför härja som fasiken till polisen kommer och man åker in på fyllecell i 6 timmar. Tillbaks till affären ber man om ursäkt och får nu en burk ravioli vilken man värmer för att sedan återvända till grindandet... Citera
Cyntax Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 -Man kan delta i korkade (men roliga) tävlingar... -Skotta på NL$20k... eller snö. -Fiska. -Steka fisk. -Öppna grinden. -Tilta kossor. ... Annars brukar jag pissa och fixa nå snacks (macka/dricka). Citera
illerrre Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Slänger upp pokerboken Hold'em poker för avancerade spelare, av D Sklansky, som jag har sidan om mig och försöker genast leta upp hur jag kunde gula. Citera
tobbelobbe Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Smeker min fina partypoker mus-matta för tur innan jag reloadar och torskar ännu ett inköp. Den var klart värd alla timmars microgrindande... Citera
stiefen Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Trycka på Iamback just innan man blir av med stolen sin, för att sedan direkt trycka på sitting out igen. Citera
baller Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 hur kan jag inte vinna?! - berätta för en kompis hur de signar upp ett nytt party konto och få 50 dollar i tell a friend bonus! Man kanske tom hinner att signa två om man är snabb och har mer än en kompis....men vem har d? Citera
The Grand Bark Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Kör en handdisk! (Min diskmaskin är paj.) Citera
hansolo Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 träna på att räkna kort, börjar med en kortlek, för att sedan felfritt räkna 12 lekar (624 kort) och sedan byta namn till stu ungar II Citera
Largo-Sama Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Köpa blommor till sambon så hon låter dig spela ännu en session utan att bli sur. Citera
deadfish Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 1. Gula alla pengarna så man blir sitting out. 2. Hämta hammaren 3. krossar spargrisen 4 ta pengarna spring ner fort som fan till banken 5 Sätt in pengarna på valfritt konto, 6 Lägg in mer pengar på PPkonto och fortsätt spela. 7 gula alla pengarna igen 8 GOTO 1 Om nu bara inte min gris var tom så, Citera
Biggis Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 röka en jäkla massa vattenpipa, stämningen blir bra mycket bättre efter det och man blir inte lika uppspelt om man går på några minor... RELOAD...hmmm.... lakrits e nog helt klart bäst av smakerna! Citera
Opeth Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Med ena handen fortsätter torka upp de 33cl läsk som man nyss spillt på tangentbordet, med den andra handen kan man skriva en notering om att sockerdricka är kladdigt. För det vet jag nu att så är fallet. De personer som bara har en hand.. hoppas de har en tuff krok som protes, den borde gå bra att fiska med. Citera
poker_oscar Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Förklara för barnen varför pappa skriker "fisk" och "tomte" till datorn. Citera
jeneqvist Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Lägga upp föregående hand på PF och få medhåll av massa andra om hur tomtigt fiskens spel var, dubbelkolla i pokerstove bara för att se att fi hade odds, suck... Ta nya tag och pröva lyckan en nivå upp? Citera
stitchio Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Smsflirta med Partypokers samb.. eller vänta lite Citera
Skanke Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Vakna kallsvettig i sängen, för att jag torska alla stålarna händer bara i mardrömar...... Citera
tamtaram Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Funderar en kvart på att den som startade den gnälltråd som ledde till tävlingen borde få några lekar Citera
Loveless Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Ser ett avsnitt simpsons/south park, alternativt läser ett par sidor i bad beat trådarna. Citera
Recommended Posts