Elvis Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 jaketheman, det är en del oseriösa svar här, men jag försäkra dig att risken är NOLL att Unibet polisanmäler dig för att ha uppgett falsk identitet. Deras egen verksamhet (att marknadsföra och erbjuda spel till svenskar) befinner sig i en juridisk gråzon, och det ligger inte i deras intresse att bråka med sina kunder. Däremot kanske de behåller dina pengar, för att du brutit mot deras regler men också för att inte andra personer under 18 ska frestas att spela där. Kontakta supporten, förklara läget och se vad som händer. Du kan inte förlora något på det. Citera
Joeduck Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Joeduck,testa med att citera rätt person - inte ändra nu har jag ändrat iallafall Citera
BOGiS Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Joeduck,testa med att citera rätt person - inte ändra nu har jag ändrat iallafall Nu var det inte riktigt så jag menade, jag menade att inte klippa och klistra så att ett citat hamnar under fel nick Citera
BOGiS Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 tyckte bara det lät lite roligt när ni pratar om fängelsestraff när det handlar om $100. Från vad jag kan läsa så har jag inte sagt det. Valdin skrev väll att brottet urkundsförfalskning kan i värsta fall ge fängelse. Citera
psykologen Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Urkundförfalskning är ett brott och kan ge upp till 6 års fängelse. Inte för att det här är någon grej men såna här whinning trådar kommer hela tiden. Spelar man under falska premiser så får man räkna med risken att man blir bränd. Citera
TeddyKGB Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 "Den som luras, kan själv bli lurad." Citera
Recommended Posts