psykologen Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Funderade nästan att lägga in den här under livepoker men... Vad skall man köpa? Vill kunna koppla bra externa högtalare? Jogga. Den skall vara lätt. Enkelt att överföra musik från burken. UMS? Bra lagringskapacitet typ 4 gb i alla fall. Har funderat på Ipod Nano där det finns mycket tillbehör men även den här http://www.meizu.se/m6_sv.php Har man nytta av en så "stor" display? Förstår inte konceptet med att kolla på film på en 2 tummare? magically turned into allt om-tråd / dev Citera
bzkt Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Köpte en iPod Nano 4GB för inte så längesen, är riktigt nöjd med den. Väldigt lätt och liten, perfekt när du är ute och joggar. Tyvärr har den inte UMS, utan du måste använda iTunes, det är väl det enda jobbiga med den. Men iTunes gör det ändå enkelt och smidigt att flytta över och organisera låtarna. Citera
psykologen Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Köpte en iPod Nano 4GB för inte så längesen, är riktigt nöjd med den. Väldigt lätt och liten, perfekt när du är ute och joggar. Tyvärr har den inte UMS, utan du måste använda iTunes, det är väl det enda jobbiga med den. Men iTunes gör det ändå enkelt och smidigt att flytta över och organisera låtarna. Såg att jag hade itunes installerat. Kanske ingår i XP? Citera
heltok Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 nano ska du ha... finns väl lite risk att den uppdateras, har ju inte gjort det på 1år snart. kanske ha is i magen och slå till på nästa uppdatering, bör komma en 8gb närsomhelst. Citera
devalanteriel Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Nej, iTunes ingår knappast i XP. Apple-produkter som ingår i Microsoft-produkter... riiiiiiight. Citera
Apelsinjuice Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Nej, iTunes ingår knappast i XP. Apple-produkter som ingår i Microsoft-produkter... riiiiiiight. Jag tänkte samma sak. Men jag vet att iTunes ingår i quicktime player och går inte att undgå när man installerar qt. Jag letade ganska länge efter knappar som tillät mig att inte installera iTunes men hittade inte det. Jag tror det är därifrån du har fått det. Citera
devalanteriel Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 ... och vice versa. Har stört mig rejält på båda fallen ett par gånger. Citera
bzkt Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Tips: Quicktime Alternative. Finns Real Alternative också. Citera
Loveless Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Det finns quicktime installerare utan itunes. Apple har bara gömt den väldigt bra (de vill ju sälja iTunes tjänsten). Citera
eurythmech Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag avskyr iTunes, men älskar min Nano. Lite lustigt. Citera
snerki Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Finns ju alternativ till iTunes om man inte gillar det Citera
psykologen Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 Nej, iTunes ingår knappast i XP. Apple-produkter som ingår i Microsoft-produkter... riiiiiiight. Jag tänkte samma sak. Men jag vet att iTunes ingår i quicktime player och går inte att undgå när man installerar qt. Jag letade ganska länge efter knappar som tillät mig att inte installera iTunes men hittade inte det. Jag tror det är därifrån du har fått det. Så måste det vara. Blev lite fundersam jag med var jag fått det ifrån. Det verkar inte råda koncensus angående itunes. Varför suger det? Citera
devalanteriel Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag har inget emot iTunes, gillar bara andra spelare bättre. Citera
psykologen Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 nano ska du ha... finns väl lite risk att den uppdateras, har ju inte gjort det på 1år snart. kanske ha is i magen och slå till på nästa uppdatering, bör komma en 8gb närsomhelst. Jag såg någon bild där du hade kopplat den till några externa högtalare i Thailand. Såg najs ut. Vad är fördelen då? Jag kan tänka mig att det finns satans mycket pirat tillbehör vilket är en stor fördel. Citera
heltok Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 nano ska du ha... finns väl lite risk att den uppdateras, har ju inte gjort det på 1år snart. kanske ha is i magen och slå till på nästa uppdatering, bör komma en 8gb närsomhelst. Jag såg någon bild där du hade kopplat den till några externa högtalare i Thailand. Såg najs ut. Vad är fördelen då? Jag kan tänka mig att det finns satans mycket pirat tillbehör vilket är en stor fördel. nano är den enda mp3-spelaren du kommer få känslor för. Citera
bzkt Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 nano är den enda mp3-spelaren du kommer få känslor för. Word. Jag min iPod Nano Citera
psykologen Postad 10 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2006 http://www.macrumors.com/pages/2006/06/20060625224117.shtml lol "However, the nano almost immediately faced intense scrutiny after a significant number of users began to complain that the front surface of their players easily became scratched or marred during ordinary use. Several lawsuits were later filed against Apple as a result of the scratches." http://www.appleinsider.com/article.php?id=1872 Citera
Recommended Posts