Gå till innehåll

Rainy Days-tävling - Vinn en iPod Nano 2gb

Recommended Posts

Postad

Nu är äntligen fotbolls-VM slut och så fort alla italienare på kontoret har slutat fira (ehrm...det ryktas att städaren kan ha en italiensk farbror, så det är väl han vi syftar på antar jag :)) så kan vi med glädje återvända till borden.

För att fira detta så kör vi nu en liten tävling:

Spela ihop minst 100 VIP innan 11 juli kl 23.59 så är du med i utlottningen av en iPod Nano 2gb

För att vara med i tävlingen måste du skriva ett inlägg i den här tråden när du har klarat kravet.

Vinnaren presenteras här på forumet på torsdag.

Fiskarna väntar, lekarna är riggade och servrarna snabbare än nånsin! :)

Mvh Johan

Postad

Jag, vars namn på HeyPoker är Melagres, har efter en lång stunds spelande av Mörkpoker, vars namn på HeyPoker är 5-card draw, ihopsamlat VIP-poäng till ett antal av hundra, ej inräknat de pengar som jag under denna tid också vunnit, på det att jag skall kunna deltaga i tävlingen, vars namn på forumet är Rainy days, vilket är utländska för regniga dagar, vilket kan tyckas märkligt eftersom solen skiner, och i denna tävling vinna en musikspelningsmaskin, vars namn är iPod nano och som har en minneskapacitet på 2 gb, så att jag kan lyssna på ett stort antal musikstycken varthelst jag går.

Postad

Hmmm, verkligen omöjligt att spela mer nu överhuvud taget, alla bord lägger ju av så fort man e i närheten av att få ännu en VIP... Va händer egentligen?!?!?!

Får man vara med och tävla ändå kanske, hade bara nåra vip kvar ju till 100 strecket.. ;)

User; jimmyMmm