HeyJohan Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Nu är äntligen fotbolls-VM slut och så fort alla italienare på kontoret har slutat fira (ehrm...det ryktas att städaren kan ha en italiensk farbror, så det är väl han vi syftar på antar jag ) så kan vi med glädje återvända till borden. För att fira detta så kör vi nu en liten tävling: Spela ihop minst 100 VIP innan 11 juli kl 23.59 så är du med i utlottningen av en iPod Nano 2gb För att vara med i tävlingen måste du skriva ett inlägg i den här tråden när du har klarat kravet. Vinnaren presenteras här på forumet på torsdag. Fiskarna väntar, lekarna är riggade och servrarna snabbare än nånsin! Mvh Johan Citera
jones Postad 10 Juli , 2006 Rapport Postad 10 Juli , 2006 Jag är gärna med i denna tävling. Nick är: ****you2 Ps: **** i nicket betyder givetvis "love" iaf fram tills denna tävling är avgjord. Citera
ShazPur Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Jag, vars namn på HeyPoker är Melagres, har efter en lång stunds spelande av Mörkpoker, vars namn på HeyPoker är 5-card draw, ihopsamlat VIP-poäng till ett antal av hundra, ej inräknat de pengar som jag under denna tid också vunnit, på det att jag skall kunna deltaga i tävlingen, vars namn på forumet är Rainy days, vilket är utländska för regniga dagar, vilket kan tyckas märkligt eftersom solen skiner, och i denna tävling vinna en musikspelningsmaskin, vars namn är iPod nano och som har en minneskapacitet på 2 gb, så att jag kan lyssna på ett stort antal musikstycken varthelst jag går. Citera
WinstonSmith Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 För att vara med i tävlingen måste du skriva ett inlägg i den här tråden när du har klarat kravet. ett inlägg Citera
dj_feel Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Inlägget skrivet Det vart inte lätt men det gick till slut att skrapa ihop några vippoäng en dag som denna. Citera
Biggis Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Hmmm, verkligen omöjligt att spela mer nu överhuvud taget, alla bord lägger ju av så fort man e i närheten av att få ännu en VIP... Va händer egentligen?!?!?! Får man vara med och tävla ändå kanske, hade bara nåra vip kvar ju till 100 strecket.. User; jimmyMmm Citera
HeyJohan Postad 18 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2006 Ohyggligt illa att vi helt har missat att informera om vem vi drog som vinnare: Grattis Melagres som plockade hem en iPod! Den landar i din brevlåda inom 5 dagar. Mvh Johan Citera
ShazPur Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Wheee! Först en PSP på forumturneringen ett par månader sen och nu en iPod Nano här. Vem behöver Vip-poäng när man har "The Klonk". Tack så mycket... Citera
Recommended Posts