Gå till innehåll

Förslag på turneringar!


Recommended Posts

Lagturnering:

EX: 2 mannalag. Regler kommer så fort de flesta som hänger på klubben skriver ett svar, har inte tid att fixa regler om inga visar intresse!

Inköp: 660kr per lag

Förslag på datum: Lördagen 26 Augusti

 

Omaha Hi:

Regler finns på nätet, och det är bara att öva på playmoney på någon sajt för er som inte spelar den varianten av poker!

 

Inköp: 220kr

Förslag på datum: Lördagen 15 Juli

Tid: 16.00

 

Och så kommer vi till den där pokerkryssningen....

Finns det något intresse för den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kentAA: vi kommer åka till Sthlm ett gäng från Hofors den 5 augusti för Djurgården - Helsingborg. Bokat biljetter... är väl 4-5 st som är ganska aktiva spelare på klubben som åker... och det låter riktigt intressant med lag turnering... så vi kanske kan titta upp annat datum för den turneringen. Vi blir nog där hela helgen!

 

Givetvis blir man med på omaha den 15 juli... första dagen på semestern om allt går som jag vill med att jobba den helgen eller ej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer ett till förslag:

 

Kombi:Det fungerar så som att man köra två olika spel under turneringen, man växlar spelen varannan blinds period. I det är fallet så kör man "Texas Holdém NL under level 1 5draw/Mörkerpoker/Knektöppning(ja ett kärt barn har många namn) under level 2, level 3 är det texas igen"

 

Inköp: 330kr

Datum: ?

 

Intressant? Estur, kluvan , foppa, hva125 och resten av gänget???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter fint det där kenneth! på lag pokern får man lira med sitt andra ego? jag som är schizo skulle ju kunna få det tycker jag... på ett bord spelar den tighta danne som alla redan sett varje tävling och sen på ett annat bord sitter jag och spelar löst som alla andra på klubben! :P:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...