Baloos Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Ja hur många gubbs har vi i sverige som regulars på säg NL400+, FL10/20 och över? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Intressant fråga men har tyvär ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 2000 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 2000 är nog lite högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firma Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Ganska rolig fråga... har dock absolut inget svar till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Jag har ringt runt och frågat lite och kommit fram till att det finns 1587 st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 poll! Anden: Du har nu två önskningar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 hmm, kanske 500gubbs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Vilken sng och MTT-niva ska man ligga pa for att raknas in i grindarnas skara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 På B2B skulle jag vilja säga att det finns ungefär 15-20 svenska regulars (och då räknar jag bara folk som har råd att gå in med fullt inköp) på NL 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 På B2B skulle jag vilja säga att det finns ungefär 15-20 svenska regulars (och då räknar jag bara folk som har råd att gå in med fullt inköp) på NL 5/10. Tss. Det tror jag inte. Då menar du såna som bara spelare på B2B då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Jennez, ni borde såklart ha en plats men ni får nog stå utanför för den här gången. Något annat vore helt enkelt inte rätt mot emilio_15 som lagt ner ett helsikes jobb på att ringa runt och sammanställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Han kan väl ringa igen? "Gör om, gör rätt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Nej. Taarrr befälet! Det blir för rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Han kan väl ringa igen?"Gör om, gör rätt"? Orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 har hört att 1000pers i sverige livnär sig på att spela nätpoker. ingen källa, kanske expressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dollarturist Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 EDIT: Tar bort mitt onödiga inlägg. Fylletilt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 har hört att 1000pers i sverige livnär sig på att spela nätpoker. ingen källa, kanske expressen. Kan så vara. Oavsett antalet så tror jag att antalet kommer att vara nere i hälften om ett par år... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phew Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Kan tänka mig att jag försörjer ca ett lågavlönat deltidsproffs genom mitt tomtespel. Räknar man sen in alla tusenlappar jag betalar i skatt varje månad så kan man nog addera ett par bidragsparasiter också som kallar sig pokerproffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogis_72 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Ok, och vad är definitionen då? Ska man vara heltidsproffs/deltidare/bara ha en rejäl sidoinkomt från pokern/annat, för att räknas in i armen????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Ok, och vad är definitionen då?Ska man vara heltidsproffs/deltidare/bara ha en rejäl sidoinkomt från pokern/annat, för att räknas in i armen????? Står ju i första posten. Folk som grindar på höga nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts