jaha Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 kollar carlitos way och final table replay av sunday million på pokerstars. kollat på det innan och då blivit precis som nu överraskad av hur lite moves som görs. är spelarna så rädda för att åka ut då det gäller mycket pengar varje trappsteg upp att de bara spelar ABC? verkligen, de höjer bra kort, ingen slår om med svaga ess, synar inte ens med dem om det höjts. folk höjer från knappen med så många händer. kanske jag som sett för lite och fått en skev bild men det känns väldigt "sitta och vänta på ett monster och hoppas de andra slår ut varandra". jag kanskr blir överaggro mot slutet av turneringar och respekterar ej folks höjningar i den grad jag borde. de har vad d e representerar oftare än avad jag tror? å andra sidan när jag väl kommer till finalbord hamnar jag oftast högt upp. fast det är iofs ett litet urvl av sådana jag har. varför får man ej se allas kort? måste det godkännas av spelarna och de kan be att deras kort ej visas? Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Varför slå om med svaga ess, om man nu ska slå om? Citera
jaha Postad 8 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2006 Varför slå om med svaga ess, om man nu ska slå om? nej det är väl inte så smart om folk är jättetighta, behöver inte hänga upp dig på det. handlar väl mer om folk alltid spelar så tight på finalbord. vad är er erfarnhet? Citera
vetgirig Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Varför slå om med svaga ess, om man nu ska slå om? nej det är väl inte så smart om folk är jättetighta, behöver inte hänga upp dig på det. handlar väl mer om folk alltid spelar så tight på finalbord. vad är er erfarnhet? Folk spelar tight på finalbord. Citera
Xovelono Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Folk spelar tight på finalbord. ja, det stämmer nog. Fast för mig är det svårt att göra annat, jag är ju alltid shortstack Citera
Recommended Posts