Gå till innehåll

Kommentera Iremmats Vegas-blog


jaha

Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GL på $530 SnGs!

 

Grindar du $215's nu också eller ?

 

 

hahahha,, skönt att du förklarar att du är tvungen att pusha innan du gör det ;)

 

Bra att ge lektioner :D

 

Härligt att vinna båda två :D,, tyckte jag såg en del riktigt dåliga spel för att vara så hög nivå.

T.ex en hand, Blinds 200/400 en med 2,6k ökar tilll 1000 och när han får omslag allin så foldar han. :?

 

Kommer grinda $530 i fortsättningen tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John som killen heter spelar $215 sngs. Cirka 3000 i månaden. Han är DUKTIG. Fick mig ett par lektioner [...]
Kommer grinda $530 i fortsättningen tror jag.

Hur resonerar du när du tänker ta dig an $530 i fortsättningen då du samtidigt verkar anse att du blir uppläxad av en $215-spelare samt att det enligt din utsago bara är duktiga spelare på $530? Vad räknar du med att hålla för ROI?

 

Dessutom blir det brutalare swings (räknat i $) på $530, och som jag förstått det hela spelar du $3/6 istället för $5/10 just pga att du psykiskt inte pallar att torska $8k en dag. Kanske jag missförstått det, eller hur tänker du?

 

No offense, bara nyfiken hur du resonerar. Tack på förhand.

 

Lycka till i Vegas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Team noshörning kämpar trots otur. Grinders som bara får ihop tilll hyran och lite till antar jag?

 

btw Mats tror du glömde lilla tillägget på din blogg. Efter våra konstigt spelade händer vem som vann mest. Typ 3-5k av den andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vaknade sent idag utan planer så vi var mest ute i poolen och badade. Anmäld och klar till imorogn. Precis varit ute på spontanbesök på crazy. Rigner imrogn strax innan tolvslaget och kolalr var du är på rio. Har ca 5h att sova nu. För lång tid nästan, kan ju inte spela mitt bästa me så mycket sömn..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP.

 

"Look at them arms! They are no thicker than i cigarette, I could smoke them arms!" ;)

 

Eller som Zacke sa om någon golfare

" Han är smal som en järnetta och går att skicka portofritt över hela värden" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om de vill läsa kommenterna finns ju alltid http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=Swedish&to=English som hjälpmedel.. kan ju bli rätt roliga översättningar :)

 

 

haha funkar hur bra som helst!

 

Seriöst Mats, du behöver träna (tänker på dina smala armar på ena fotot). Man måste ju vara i bra kondition för att orka spela WSOP.

 

Lycka till//Erik

 

Blir

 

Serious Tablespoons yous requires practice ( am considering dina slim arms on one picture) Husband must ju be in god fitness for that have the strength to act WSOP.

 

Bliss to /Erik/

 

 

Och på tal om det, Peter Crouch då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...