Stahl Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 För drygt ett år sen hade Malmö Pokerklubb sin första turnering på Indigo. Jag vill minnas att det var en väldigt varm kväll, och jag hade själv nöjet att komma tvåa i premiärturneringen. Jag borde självklart ha vunnit, men så blev inte fallet då min motståndare hade Fru Fortuna på sin sida. Vi firar självklart jubileumet med en turnering, en 500+100kr freezeout. Vi har även nöjet att, i samarbete med Ladbrokes poker, kunna lägga till extra 8000kr i potten, samt en bounty på en spelare (avslöjas vem i starten av turneringen), där priset är en plats i en feedersatellit till en $250-inköps freezeoutturnering, värde drygt $50. För att du ska få delta i turneringen måste du ha ett konto på Ladbrokes poker. Har du inget konto så kan du enkelt gå in på Ladbrokes pokersida och registrera dig. För närvarande får nya spelare som signar upp sig en 100% sign-up bonus, max $100 (läs mer på Ladbrokes kampanjsida) När du sedan föranmäler dig till oss eller, som vissa föredrar att göra, dyker upp på plats på indigo oföranmälda, se då till att du anger ditt korrekta ladbrokes kontonamn. Se till att trippelkolla ert kontonamn innan ni anger det till oss. Jag upprepar, ni måste ha ett giltligt ladbrokeskonto som ni uppger vid anmälningen för att ni ska kunna delta i turneringen. Notera även att det denna vecka är max 54 startande. Först till kvarn gäller alltså. Datum: 11/7 Tid: 19.00 (registrering mellan 18.00-18.50) Spel: NL Texas Holdem, Freezeout Buyin: 500+100 Added: 8000kr Max platser: 54 Dealers till borden. Gratis kaffe och läsk för spelarna. Som vanligt cashgame efter önskemål (ex. 5/10NL, 10/20NL, 50/50PL) samt Sit'N'Go's (grytor). E-mail för anmälning: stahl@malmopokerklubb.com Citera
Armiin Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Malmö Pokerklubb är nog den bästa klubben jag spelat på. Så som ni hade organiserat turneringen borde alla andra också göra. Lär er av Malmö pokerklubb, riktigt grymma dealers också. tack för en bra turnering / Armiin PS. Inte sista gången jag spelade hos er iaf. Citera
Smitaren Postad 12 Juli , 2006 Rapport Postad 12 Juli , 2006 Malmö Pokerklubb är nog den bästa klubben jag spelat på. Så som ni hade organiserat turneringen borde alla andra också göra. Lär er av Malmö pokerklubb, riktigt grymma dealers också. tack för en bra turnering / Armiin PS. Inte sista gången jag spelade hos er iaf. Tackar för berömmet. Det var lite kaosartat i början med en del anmälningar som inte kommit fram osv. Men jag tror att alla som var föranmälda fick plats till slut och att det mesta löstes på ett bra sätt. När vi väl kommit igång tyckte jag det blev en riktigt trevlig kväll. Väl mött nästa gång! /Jens Citera
Recommended Posts