t3h_h4x0r Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Finns det några japanska pokersajter eller nått? när boomen kommer dit måste det ju fyllas på med ännu mer firrar.. nån som ar hört/ sett / luktat/ nått? Citera
jaha Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Finns det några japanska pokersajter eller nått? när boomen kommer dit måste det ju fyllas på med ännu mer firrar.. nån som ar hört/ sett / luktat/ nått? lol, din lille predator där. japanerna skulle bara veta vad som väntar dem när de ger sig in på nätpokern. det sitter 1 miljon skandinaviska hajar och väntar på dem. Citera
Ayahuasca Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Råkar veta att det kommer en sida om ett par månader som inriktar sig specifikt på fyra länder i Asien, däribland Japan. Hade ju vart trevligt om det blir en boom. Citera
Matteprof Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Tror tyvärr det är tokförbjudet med spel i Japan... Citera
Vitae Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 På tal om poker i asien såg jag att Betfair skulle köra någon större turnering i Singapore. Hoppas sånt kan väcka lite intresse hos asiaterna! Citera
EldorKB Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Jag fruktar dagen då Koreanerna börjar med poker! 16h om dagen, 20+ bord, we are dooooooooomed! Citera
mowmow Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Jag fruktar dagen då Koreanerna börjar med poker! 16h om dagen, 20+ bord, we are dooooooooomed! haha ;D StarCraft-koreanerna Citera
Matteprof Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Om jag inte är felunderättad så är det belagt med väldigt hårda straff (minst långa fängelsestraff) att spela spel om pengar i Japan. Detsamma gäller flera av de östasiatiska länderna. En pokersajt som vänder sig till dessa länder kommer alltså inte kunna vända sig till japaner i Japan utan enbart ha japanska som språk i skinnet och vända sig till japaner utanför Japan. Fråga er själva bara hur många gånger ni spelat internetpoker mot en japan, kines, thailändare etc. så lär ni komma på att det har ni nog aldrig gjort... Så Ayahuasca, om du nu har polare som ska öppna exempelvis ett B2B skin för japaner så tror jag att du ska be dem kolla igenom hur det ser ut med den lagliga biten först. Citera
jezaja Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Det är ju inte lagligt i USA heller men dom gör det ändå Lagarna blir ju lätt sidosatta om tillräckligt många hoppar på trenden. Citera
alajna Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Fråga er själva bara hur många gånger ni spelat internetpoker mot en japan, kines, thailändare etc. så lär ni komma på att det har ni nog aldrig gjort... Spelat mot både kineser och thailändare på UltimateBet. Citera
D.H. Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Det är ju inte lagligt i USA heller men dom gör det ändå Lagarna blir ju lätt sidosatta om tillräckligt många hoppar på trenden. Det beror nog ganska mycket på hur hårt straffet är från början och vad folk i allmänhet anser om förbrytelsen. Om tillräckligt många hoppade på misshandel-trenden i Sverige skulle nog snarare straffen skärpas. Citera
Nhily Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Jag vet att det spelas på partypoker på en internetcafe i en liten håla i vietnam. Så Vietnameser spelar online poker. Jag var i Vietnam för 6 månader sen. Såg då 10-tal Vietnameser lirar online. Själv satt jag och lirade på heypoker. De blev väldigt intresserade när dom såg heypoker-klienten. Så online poker har nått Vietnam i alla fall. Citera
Zidane Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Bryter dom inte mot alla lagar i USA? Citera
Recommended Posts