RemG Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Updated Chip Counts No Limit Hold'em Jul 07, 2006 / 03:15:00 EDT Jeff Cabanillas leads with 2.53 million to Phil Hellmuth's 570K Citera
Matteprof Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Jeff Cabanillas Wins!!! No Limit Hold'em Jul 07, 2006 / 03:27:31 EDT Deem it! Citera
fraallan Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 FAAAAAN .... Ska man bära sorge band idag då eller `? Citera
Matteprof Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 FAAAAAN .... Ska man bära sorge band idag då eller `? Nja. Phil har nog så han klarar sig Citera
RemG Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 After a flop of 643, Jeff Cabanillas bet 60K, Phil Hellmuth moved all in, and Cabanillas called. The players showed: Jeff Cabanillas 53 Phil Hellmuth 54 Both players had a pair and identical straight draws. Hellmuth had the higher pair, but Cabanillas also had a straight-flush draw. According to an odds calculator, Cabanillas was a slight favorite by a few percentage points, and they would chop the pot about 20% of the time. The turn card was the 4, giving Hellmuth a solid lead with trip fours. Hellmuth was a 3-to-1 favorite at this point, with a chop about 13% of the time. But the river card was the J, giving Cabanillas a diamond flush to win the hand -- and the bracelet. Phil Hellmuth earned $423,893. At last year's WSOP Tournament of Champions, Phil remarked that "Nobody remembers second place." They'll remember this one. It was a final table for the ages. Jeff Cabanillas overcame all the odds to defeat the nine-time WSOP champion. Cabanillas earned $818,546, and a coveted WSOP bracelet Citera
fraallan Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 FAAAAAN .... Ska man bära sorge band idag då eller `? Nja. Phil har nog så han klarar sig säker? Citera
Roy Ahl Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 .Hellmouth är patetisk: http://expressen.se/index.jsp?a=626986 Hellmuth är kung! Det var ironi, riktad mot en viss moderator som inte törs skriva i den här tråden. . Citera
Matteprof Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Det var ironi, riktad mot en viss moderator som inte törs skriva i den här tråden. . Vem? gdaily som fått Phil att tilta så att han sparkade sönder en stol? Citera
Sisko Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Vem? gdaily som fått Phil att tilta så att han sparkade sönder en stol? Berätta! Citera
lfx Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Jag vet inte om jag har skrivit det här i tråden tidigare, men jag fick Phil att sparka sönder en stol en gång på Orleans genom att säga (när han kritiserade min re-raise) att hade det varit en bra spelare som Daniel Negranu så hade jag inte vågat men mot Joe Blow så vill jag få betalt för min jackass (knekt-äss, jack-ace)... Kan vara värt att nämna att Phil och Daniel inte är de bästa vänner. Citera
TANDEMCYKELN Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Vem? I en annan tråd kritiserade moderator Hjort Hellmuth å det grövsta. Hellmuths alla vinster i WSOP beror på att han spelat så många tävlingar. Även idioter vinner nio armband, bara de spelar tillräckligt många tävlingar. Enligt Hjort har Hellmuth inte ens plussat på sitt turneringsspelande. Ja, sedan var väl Harrington en stor sopa också. Harrington är största fisken, vet du. Citera
Hakflem Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 "Phil Hellmuth raises to $75,000 preflop. Eugene Todd reraises to $220,000 total. Hellmuth asks Todd, "Are you trying to donk off your stack with ace jack?". Hellmuth proceeds to fold and shows A-Q. Todd just grins as he flips over A-J. Hellmuth, of course, jumps up from the table in disbelief. " Ahaha Citera
bossbaver Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 detta säger jag inte för att vara dryg men rubriken är lite rolig. Hellmouth grymmaste namnet evver Citera
Hjort Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Ja, sedan var väl Harrington en stor sopa också. Harrington är största fisken, vet du. Men jesus, hur svårt är det att läsa vad som skrivits. Jag har sagt att han är övervärderad, inte att han är en sopa. Citera
baller Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Vilket också gäller för många av dom övriga proffsen... Citera
Akerman Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Vilket också gäller för många av dom övriga proffsen... Och många av amatörerna, som jag =) Citera
jacobmal Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Ja, sedan var väl Harrington en stor sopa också. Harrington är största fisken, vet du. Men jesus, hur svårt är det att läsa vad som skrivits. Jag har sagt att han är övervärderad, inte att han är en sopa. då får jag säga det istället Citera
Frege Postad 7 Juli , 2006 Rapport Postad 7 Juli , 2006 Event 9 bara och ni lipar över en andraplats. Sluta oroa er. Citera
FordPrefect Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Kungen av poker vann idag event 12 så vem bryr sig om Phil Hellmuth Citera
wheel_jr Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Hur kan man hacka ner på folk som gör bra ifrån sig och står i rampljuset? Skämms på er. När ni själva bevisat er vara bättre så......... Citera
Nidson Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Hur kan man hacka ner på folk som gör bra ifrån sig och står i rampljuset? Skämms på er. När ni själva bevisat er vara bättre så......... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2006 Rapport Postad 8 Juli , 2006 Hur kan man hacka ner på folk som gör bra ifrån sig och står i rampljuset? Skämms på er. När ni själva bevisat er vara bättre så......... Det är väldigt svårt att veta vilka som "gör bra ifrån sig". Citera
Recommended Posts