Gå till innehåll

Party blåser snubbe på $11k


heltok

Recommended Posts

Dum fråga men varför vill man vinna 2 platser till wsop och sen kräva pengar för den andra? Är det inte bättre att spela nån vanlig MTT istället när man redan har en plats?

 

Är lite grön på detta som kanske märks :?

Det är mer fiskar i sats till WSOP.. Plus att det man har olika strategi i en sat och en vanlig MTT.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte hur Party är men tillhör inte en point promotion någon av regular Satellites, STEPS, or Gateway tournaments så har ju Party rätt.
Om det är som du säger och Party har rätt, så har man ändå målat in sig i ett hörn då man sagt något annat i mejlkonversationen? Oavsett så tycks det bara finnas förlorare i härvan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stora frågan är ju för min del vart sjutton de där $10k:na tar vägen, om OP inte får dem så måste de ju rimligen gå till killen som kom tvåa.

 

Rätt irriterande att sånt här inte blir löst på mjukvarunivå så att det helt enkelt inte går att spela tävlingar man inte kan plocka ut vinsten i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stora frågan är ju för min del vart sjutton de där $10k:na tar vägen, om OP inte får dem så måste de ju rimligen gå till killen som kom tvåa.

 

Rätt irriterande att sånt här inte blir löst på mjukvarunivå så att det helt enkelt inte går att spela tävlingar man inte kan plocka ut vinsten i.

 

Killen blev ju av med den plats han fått via insamling av Party Points och "tvingas" behålla den han vann via satellit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...