illerrre Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Någon som spelar steps ibland? Om jag köper in mig på en 6$ lvl 1 step så får jag 12 partypoints. Om jag i den stepen skulle komma 3a och vinna en buy in till lvl 1, får jag då 12 partypoints när jag använder den? Citera
Skadast Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Rimligtvis borde det väl vara så. Har de ingen Party Points-FAQ eller nåt? Citera
illerrre Postad 4 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2006 mjo det tycker man. Men när man använder buyinen så står den som freeroll, och freerolls får man inga partypoints för... Skulle ju vara sjukt isåfall:/ Citera
Loveless Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 partypoints får du väl då du betalar rake, och eftersom du betalar rake även för friplatsen (har för mig värdet på den motsvarar inköp + rake) så borde du få poäng för det. Citera
illerrre Postad 4 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2006 jo rake ingår i den, så man tycker ju det borde ingå. Ingen som vet säkert? Citera
PartyPoker Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Man tycker ju att vi borde göra det Jag kollar upp det och återkommer! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
PartyPoker Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Bekräftar följande: - Vinner du en gratisplats till en Steps-turnering så får du PartyPoints när du använder den för att spela. I exemplet ovan är det 12 PP som det rör sig om. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts