Superflugan Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Någon som lirar på nån av dessa 3 siter? har hört att det ska vara mkt fisk där...någon som kan bekräfta? jag lirar 0.5/1 och 1/2. Citera
empa Postad 18 Juli , 2006 Rapport Postad 18 Juli , 2006 Jag har konton på alla tre. Lirar dock inte så mycket på något av dessa nätverk. Men måste ändå säga att Pacific är det ställe med mest fisk. Följt utav vcpoker... Lycka till med fiskandet. Citera
XarsioN Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Jag har precis börjat lira cashgames på PacificPoker, aldrig lirat cashgames förut, även om jag kanske är en nybörjare, måste jag säga att det finns många SUPERDÅLIGA spelare på Pacific 1/2 Fixed limit holdem. Nästan vid varje bord finns det någon nisse som nästan ger bort sina pengar... Väldigt lättförtjäna pengar även för en spelare som är färsk. Citera
Xovelono Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Av de siter jag har spelat på är Pokerchamps den bästa klienten.. men med minst fisk.. Synd att man inte kan få både fisk och en bra klient Citera
Opteron Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 jag spelar normalt 2/4 på worldpx.com men spelat ett par timmar nu idag på pacific för att få gratis stoxraider-videor och OJ vad kassa spelare. Citera
MajkTheBike Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Pacific har blivit sämre efter att de byte till en multitableklient. Betydligt fler grinders som sitter där och lurar i vassen. De var bätttre förr! Stars under rätt tidpunkt på dygnen är en riktig guldgruva. Citera
XarsioN Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 BTW, lånar tråden lite men är under samma fisktema. Hur är det på 0.5-1 och 1/2 fixed limit full table på partypoker? Jag var inne och kolla lite snabbt på några bord och det verkar ju vara tight som fan där ? Jag som hört så mycket om att det finns mycket fisk på party.... Så nån som lirar på party, hur är standarden på 1/2 fix limit ? mvh Citera
vicwes165 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 NL på pacific, mycket fisk på 05 1? Citera
Recommended Posts