Jimbolito Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Msntjänsten nere för alla? Eller är det bara min som krånglar? Vart sedan igårkväll, därför jag frågar. Citera
Fyrkantig boll Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Vad har detta med poker att göra? Min msn fungerar iaf som vanligt... Citera
vonClopt Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 min funkar då DOck inte igår Kunde inte logga in på hela dagen. Citera
Jimbolito Postad 2 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2006 Vad har detta med poker att göra? Min msn fungerar iaf som vanligt... Eeeh, jag måste vara inloggad på msn för att kunna spela mitt A- game... Ne, trodde faktist jag posta i Off Topic och inte i PokerOT. Sorry för detta fatala misstag.. Citera
Skanke Postad 2 Juli , 2006 Rapport Postad 2 Juli , 2006 Vad har detta med poker att göra? Min msn fungerar iaf som vanligt... Kooolision förböveln funkar ju inte annars....... Citera
Recommended Posts