Gå till innehåll

Lundholm härjar på Party :)


RedClay

Recommended Posts

  • Svars 193
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

just en till session avslutad.. började bra.. låg runt + 100$, men tappade något till slutet.. men jag gick + och det är ju målet så, happy happy..

 

nu ska jag duscha å fräscha upp mej lite.. chilla, kolla lite på tv.. äta.. koppla av skallen lite.. sen blire en till 1 timme session :)

 

+ 76$

 

BR: 782$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.. känns som varje gång man vill ha lite respons så blir man hånad..

 

vad är problemet, bara för att inte jag spelar en jävla tajt solid ABC poker så betyder väl inte de att det inte går att vinna??

 

jag vill ha kritik om hur man kan spela vissa händer annorlunda, för att maximera vinsterna, inte hur dåligt jag spelar dom..

 

går det få det eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.. känns som varje gång man vill ha lite respons så blir man hånad..

 

vad är problemet, bara för att inte jag spelar en jävla tajt solid ABC poker så betyder väl inte de att det inte går att vinna??

 

jag vill ha kritik om hur man kan spela vissa händer annorlunda, inte hur dåligt jag spelar dom..

 

går det få det eller?

 

Men du tar ju inte åt dig så mke av kritiken helelr utan ställer oftast en motrfåga som "försvarar ditt spel".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.. känns som varje gång man vill ha lite respons så blir man hånad..

 

vad är problemet, bara för att inte jag spelar en jävla tajt solid ABC poker så betyder väl inte de att det inte går att vinna??

 

jag vill ha kritik om hur man kan spela vissa händer annorlunda, inte hur dåligt jag spelar dom..

 

går det få det eller?

 

Men du tar ju inte åt dig så mke av kritiken helelr utan ställer oftast en motrfåga som "försvarar ditt spel".

 

mm jag vet.. gjorde det förra gången, inte så smart.. måste lära mej ta emot kritiken bättre.. men då känndes det som man vart dumförklarad helt enkelt, därför jag var tvungen att försvara mej..

 

men men, man lär sej av sina misstag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag sa va att det skulle vara intressant att se HH där det till 80% inte bara är bluffar. Det är ju standardsituationer som oftast uppstår och det är dessa situationer som folk kan analysera och även där du kan dra som mest lärdom av åsikterna/analyserna/tipsen osv.

 

När jag sedan får ett svar som "thats my style" så tiltar jag rätt hårt då jag ser en bild av en fjortis som lärt sig spela poker genom att titta på Gus Hansen på WPT. Typ den som bluffar mest är häftigast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ännu en ny session som gick + fast den började med rätt mkt -.. jobbade mej tillbaks rätt bra.. då jag dubblade mot några riktigt donkeys..

 

bland annat med QJ på floppen 5QQJJ.. han syna ner med 1010 :)

 

aja, bara tacka å ta emot :)

 

+ 95$

 

BR: 877$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag spelade lite mot dig på party nyss.

du förlorade en all in mot 2 personer efter några händer.

Det var du eller?

Nej, det måste ha varit jag. Sjukt att dom kunde slå mina KK. Hur kan man syna en all-in med 77 och 33! Och vilken röta då. Han med 33 fixar stegen redan på turn! Argh, hata Party! :(
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag spelade lite mot dig på party nyss.

du förlorade en all in mot 2 personer efter några händer.

Det var du eller?

Nej, det måste ha varit jag. Sjukt att dom kunde slå mina KK. Hur kan man syna en all-in med 77 och 33! Och vilken röta då. Han med 33 fixar stegen redan på turn! Argh, hata Party! :(

Kan inte varit du isf, han jag såg hade färgdrag på flop dom andra hade höga par eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag spelade lite mot dig på party nyss.

du förlorade en all in mot 2 personer efter några händer.

Det var du eller?

Nej, det måste ha varit jag. Sjukt att dom kunde slå mina KK. Hur kan man syna en all-in med 77 och 33! Och vilken röta då. Han med 33 fixar stegen redan på turn! Argh, hata Party! :(

Kan inte varit du isf, han jag såg hade färgdrag på flop dom andra hade höga par eller nåt.

Ok, det var säkert jag. Jag hade AsKs på Ts7s2c flopp. FI1 hade JJ och FI2 hade QTo,
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...