emilio_15 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Vore intressant att se annat än en massa hjältespel och fancy play. hur menar du? 80% av dina HHs är när du gör nånn fet bluff lr när den andra tomtar bort sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Vore intressant att se annat än en massa hjältespel och fancy play. hur menar du? 80% av dina HHs är när du gör nånn fet bluff lr när den andra tomtar bort sig. thats my style.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 just en till session avslutad.. började bra.. låg runt + 100$, men tappade något till slutet.. men jag gick + och det är ju målet så, happy happy.. nu ska jag duscha å fräscha upp mej lite.. chilla, kolla lite på tv.. äta.. koppla av skallen lite.. sen blire en till 1 timme session + 76$ BR: 782$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 thats my style.. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Blunda och pusha känns inte särskilt bra på denna nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Blunda och pusha känns inte särskilt bra på denna nivån. Men glöm inte bort att det är hans style. Det är rätt häftigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Vore intressant att se annat än en massa hjältespel och fancy play. sätter han nämligen på 89 jäklar vad bra du är på att läsa folk.. som synar pre, (check)synar flop och (check)synar turn...såklart att han har 89 då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 wow.. känns som varje gång man vill ha lite respons så blir man hånad.. vad är problemet, bara för att inte jag spelar en jävla tajt solid ABC poker så betyder väl inte de att det inte går att vinna?? jag vill ha kritik om hur man kan spela vissa händer annorlunda, för att maximera vinsterna, inte hur dåligt jag spelar dom.. går det få det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 wow.. känns som varje gång man vill ha lite respons så blir man hånad.. vad är problemet, bara för att inte jag spelar en jävla tajt solid ABC poker så betyder väl inte de att det inte går att vinna?? jag vill ha kritik om hur man kan spela vissa händer annorlunda, inte hur dåligt jag spelar dom.. går det få det eller? Men du tar ju inte åt dig så mke av kritiken helelr utan ställer oftast en motrfåga som "försvarar ditt spel". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 wow.. känns som varje gång man vill ha lite respons så blir man hånad.. vad är problemet, bara för att inte jag spelar en jävla tajt solid ABC poker så betyder väl inte de att det inte går att vinna?? jag vill ha kritik om hur man kan spela vissa händer annorlunda, inte hur dåligt jag spelar dom.. går det få det eller? Men du tar ju inte åt dig så mke av kritiken helelr utan ställer oftast en motrfåga som "försvarar ditt spel". mm jag vet.. gjorde det förra gången, inte så smart.. måste lära mej ta emot kritiken bättre.. men då känndes det som man vart dumförklarad helt enkelt, därför jag var tvungen att försvara mej.. men men, man lär sej av sina misstag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Det jag sa va att det skulle vara intressant att se HH där det till 80% inte bara är bluffar. Det är ju standardsituationer som oftast uppstår och det är dessa situationer som folk kan analysera och även där du kan dra som mest lärdom av åsikterna/analyserna/tipsen osv. När jag sedan får ett svar som "thats my style" så tiltar jag rätt hårt då jag ser en bild av en fjortis som lärt sig spela poker genom att titta på Gus Hansen på WPT. Typ den som bluffar mest är häftigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 När jag sedan får ett svar som "thats my style" så tiltar jag rätt hårt då jag ser en bild av en fjortis som lärt sig spela poker genom att titta på Gus Hansen på WPT. Typ den som bluffar mest är häftigast. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 ännu en ny session som gick + fast den började med rätt mkt -.. jobbade mej tillbaks rätt bra.. då jag dubblade mot några riktigt donkeys.. bland annat med QJ på floppen 5QQJJ.. han syna ner med 1010 aja, bara tacka å ta emot + 95$ BR: 877$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
willie10 Postad 7 Juli , 2006 Rapport Share Postad 7 Juli , 2006 Tror jag spelade lite mot dig på party nyss. du förlorade en all in mot 2 personer efter några händer. Det var du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Juli , 2006 Rapport Share Postad 9 Juli , 2006 Tror jag spelade lite mot dig på party nyss.du förlorade en all in mot 2 personer efter några händer. Det var du eller? Nej, det måste ha varit jag. Sjukt att dom kunde slå mina KK. Hur kan man syna en all-in med 77 och 33! Och vilken röta då. Han med 33 fixar stegen redan på turn! Argh, hata Party! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
willie10 Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Tror jag spelade lite mot dig på party nyss.du förlorade en all in mot 2 personer efter några händer. Det var du eller? Nej, det måste ha varit jag. Sjukt att dom kunde slå mina KK. Hur kan man syna en all-in med 77 och 33! Och vilken röta då. Han med 33 fixar stegen redan på turn! Argh, hata Party! Kan inte varit du isf, han jag såg hade färgdrag på flop dom andra hade höga par eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristofferGE Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Tjena Christer! Läget? skummade igenom dagboken lite snabbt men jag kan fortsätta följa den från och med nu! lirar du bara på party? hoppas allt e bra.. jag lirar inte så myclet. mest sng på pokerstars! // Kristoffer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 Juli , 2006 Rapport Share Postad 10 Juli , 2006 Tror jag spelade lite mot dig på party nyss.du förlorade en all in mot 2 personer efter några händer. Det var du eller? Nej, det måste ha varit jag. Sjukt att dom kunde slå mina KK. Hur kan man syna en all-in med 77 och 33! Och vilken röta då. Han med 33 fixar stegen redan på turn! Argh, hata Party! Kan inte varit du isf, han jag såg hade färgdrag på flop dom andra hade höga par eller nåt. Ok, det var säkert jag. Jag hade AsKs på Ts7s2c flopp. FI1 hade JJ och FI2 hade QTo, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristofferGE Postad 13 Juli , 2006 Rapport Share Postad 13 Juli , 2006 vafan christer har du gulat eller? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts