bossbaver Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 läs o njut vilket självförtrående mannen har, angående WM! cool som få! I år handlar det om 8?000 motståndare och 15 dagars spel. Bara en dåre drömmer om att ens ta sig till finalbordet. Att fantisera om att vinna är bara löjligt. Jag måste dock erkänna att jag tillhör den skaran spelare som kan vinna på ren skicklighet. Efter en stunds eftertanke finns det egentligen bara ett logiskt slut på årets VM. Efter en fantastisk syn med knekt hög mot Phil Ivey vinner jag förstapriset på 10 miljoner dollar. Allt annat vore ett verk av djävulen och hans konspiration mot mig Citera
XarsioN Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Haha , han e ju så jävla skön. Skulle va kul också om han riktigt fick till det i WSOP också Citera
SirEklund Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Han glömmer en sak bara Jag bustar han tredje handen med en fin 24 mot hans AA som floppar set och jag rivrar gutshottet för wheelet sen är hans WSOP slut och jag vinner 10 miljoner efter en fantastisk syn med J hög mot Ivey Citera
Bluwajt Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Haha, självförtroendet är det inget fel på iaf. GL Ken! Citera
Gila01 Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Vore det klent för svensk poker om Ken vann...? Och ni tycker att Svenska Spel är en fiskdamm nu... Oj oj oj, vilken dröm. Citera
johansen Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Helt ärligt tror jag inte det hade dragit nå fler spelare om Ken vann wsop, alla känner till poker redan. Citera
BillyBobs Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Helt ärligt tror jag inte det hade dragit nå fler spelare om Ken vann wsop, alla känner till poker redan. Vad han kanske menar är att om Ken kan vinna så kan vilken fan som helst göra det och alla börjar gambla. Ken vet ju iofs att om Moneymaker kan vinna så bör ju han oxå ha en chans att ro hem det. nu när jag snackat skit om ken, så vill jag tillägga att han e jävligt bra på poker. Citera
Gila01 Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 Helt ärligt tror jag inte det hade dragit nå fler spelare om Ken vann wsop, alla känner till poker redan. Jag tänkte att kanske SS drar sin största reklam kampanj någonsin... Fisken ställer sig på kö. Dessutom tror jag det blir spelyra om en svensk klonkar, se på alla ungar som vill hoppa höjdhopp när det går bra för Kajsa B. Samma sak. Medel-Svensson följer gärna strömmen... Köper aktier/fonder när alla andra gör det, köper hus när alla andra köper hus etc. Och vare sig man vill erkänna det eller inte så lär man ryckas med mer om en svensk klonkar WSOP än när Joe H gjorde det. Jag tror det skulle skölja en pokervåg utan dess like över Sverige. Dessutom är ju inte Ken blyg att ställa upp i media... Ken skulle ge sina 10 bästa tips i allt från Kamratposten till Allers. Citera
Loveless Postad 1 Juli , 2006 Rapport Postad 1 Juli , 2006 SvS får inte göra reklam för sin pokerdel, så de måste vara väldigt kreativa för att utnyttja en svensk vinst i WSOP. Citera
bossbaver Postad 6 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2006 Ken skulle ge sina 10 bästa tips i allt från Kamratposten till Allers. HHAHAHAHA, det ska fanimej börjas i tid Citera
Recommended Posts