Kape Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Albert har nu lovat att ge mig såsen innan jul. Vi får väl se... Lita inte på troll! Vad är det för sås du vill ha från norr och what's in it for me? Rättare sagt, vilken site kan du rigga till min fördel om jag skickar dig lite sås innan jul? Om såsen ska ända ner till Lilla Danmark så hoppas jag att den är väl preparerad med konserveringsmedel. Citera
Jennez Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Vettefanken vad såsen heter faktiskt. Kan ta reda på det om jag går till inlägg 1 i den här tråden men det orkar jag inte. Jag har för mig att jag vann en flaska i ngn tävling som Albert arrangerade. Alla svar finns i den här tråden men poängen är att Albert är skyldig mig en flaska svingod börnesås och den skall levereras till min dörr free of charge. Albert har vid ett flertal tillfällen lovat mig detta men sedan kommit med diverse udanflykter. Bland de mest tafatta märks: ”Morsan åt upp den”, ”Jag är pank” och ”jag kunde inte komma till Grebbestad”. Citera
tommie88 Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Beasåsen ska finnas i 2 butiker i lund: HEMKÖP KATTESUND 1 ICA MALMBORGS TUNA TUNAVÄGEN 39 Om jag fattat rätt är det denna... http://www.delikatessfabriken.se/index2.php?page=aioli&aid=27 Citera
kravmärkt Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 håller med, väldigt god... borde nog gå och ta mig en klick Citera
Klyka Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Jag funderade länge och hårt på huruvida detta var en mästerligt förklädd stejkförfrågan. Hmm.. har nog inte tänkt klart än.. Citera
Jennez Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 HEMKÖPKATTESUND 1 ICA MALMBORGS TUNA TUNAVÄGEN 39 Tusen tack för tipset! Hmm... Nu funderar jag på vad som är viktigast; såsen eller principen... Citera
tommie88 Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Du gör så att du köper upp större delar av lagret sen är det bara att skicka notan till Herr Albert... Måste ju få lite ränta... Citera
Jennez Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Le Sås has arrived!!!! Eller rättare sagt... en sås har trillat in i brevlådan. Jag är dock kluven, ska Albert ha cred för detta? Jag var lovad en apgod börnesås men fick Jensens Orginal eller vad fan den hette... Citera
Klyka Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Nåja, att kunna leverera sås, vilken som helst, på mindre än 25 månader, det tycker jag är hedervärt. Citera
The Grand Bark Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 http://pokerforum.nu/forum/836237-post25.html Citera
Albert Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2008 Hurra! Hurra! Men, sås som sås Jennez. Den är god men kanske inte apgod. Citera
Jennez Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Men, sås som sås Rätta mig om jag har fel, men hela den här tråden startade väl med utgångspunkt från att ovanstående påstående inte stämmer? Citera
Albert Postad 12 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2008 Rätta mig om jag har fel, men hela den här tråden startade väl med utgångspunkt från att ovanstående påstående inte stämmer? Men då hade jag oss åtanke som kan skilja på sås och sås. Citera
Recommended Posts