Saint_Bjorn Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Hittade ett rim: Du är mitt livs fadäs Här får du en käftsmäll och en skål bearnaise Lite småsöt så där, innehåller både hat och kärlek på nåt sätt. Citera
Albert Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2006 Ni som sett filmen intermission. Det brunsås är för dem är vad bearnaise är för mig. Kan ha det på/till vad som helst. Citera
Jennez Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Åt en hel flaska igår Fan, har glömt att skicka såsen till Jennez! Håll ut! Skickar den på måndag eller imorgon. 2007-07-21 skrevs det. Forfarande ingen sås... Vad händer Albert? Man ska väl inte behöva gå ut på ett publikt forum och kalla dig för lögnare, bedragare och svindlare när man trots allt försökt tala dig tillrätta vid ett flertal tillfällen på MSN? Jag väldigt besviken på dig Albert. Jag vet att du är en mycket problemtyngd ung man och jag ville hjälpa dig. Jag ville skaffa dig ett jobb i branschen, hjälpa dig att uppnå din dröm. Jag tänkte nästan till och med skicka dig en t-shirt. Jag har backat upp dig i otaliga diskussioner här på forumet (eller en i alla fall), jag stöttade dig när din flickvän hade dumpat dig och sist men inte minst leverar jag personliga repliker till din MSN varav vissa du till och med ibland använder som signatur här på pokerforum. För allt detta begär jag, din stöttepelare i livet, en ynklig flaska bearnaisesås av tidigare nämnt märke, men inte ens det kan du ordna. Citera
Albert Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag skickade den för en månad sen, har du inte fått den? Hur fick du tag på min MSN? Är det du sopm ringer om nätterna och andas "sås" på ett sensuellt vis? Sluta ring! Citera
Jennez Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag skickade den för en månad sen, har du inte fått den? Hur fick du tag på min MSN? Är det du sopm ringer om nätterna och andas "sås" på ett sensuellt vis? Sluta ring! Inga undanflykter nu! Hit med det som är mitt! Helt otroligt att folk Inte kan skilja på mitt och ditt. Är det inte skattepengar så är det sås... *suck*... Citera
chapman Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag kan tänka mig att skicka ner såsen. Har lite kontakter så jag vet var man kan få tag i den(på ICA). Citera
Jennez Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag kan tänka mig att skicka ner såsen. Har lite kontakter så jag vet var man kan få tag i den(på ICA). Schysst Chapman! Fast det hade varit bättre om Albert skickade den så att den lille slyngeln lär sig att ta ansvar. Citera
danielfroberg Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Chapman, kan du hooka upp mig på ett exemplar oxå tror du? PM:a mig för hur du vill ha betalning... (seriös) Jag har planer på att lägga upp en "Allt om sås tråd" Där jag/vi listar dem bästa såserna på marknaden. Gänget nere i Thailand kan ju ta och köpa med sig lite kullinariska fisksåser hem för prov. Citera
albin Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jag tänkte nästan till och med skicka dig en t-shirt. Jag bjuder både god sås och medföljande pomme för en schysst T-shirt! Citera
Jennez Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Ok, den som kan skicka mig san sas som chapman slangde upp en bild far en t-shirt (samt utlagg for porto och sas). Till skillnad fran Albert kommer jag halla vad jag lovat. Citera
beidegard Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 jag vill ha en hugo boss eller de däringa doltche gabana sås går att ordna med (den är vit och ljummen får ringa ex om smak) Citera
danielfroberg Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Tjena, jag har lyckats ragga upp en såsleverantör. Vad jag förstått så har såsen skickat vio postservice förr, men då det är kylvara undrar jag hur ni gick till väga? Den ska enligt min underleverantör förvaras 4-8 grader celsius. Tacksam för snabbt svar! Citera
Jennez Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Tjena, jag har lyckats ragga upp en såsleverantör. Vad jag förstått så har såsen skickat vio postservice förr, men då det är kylvara undrar jag hur ni gick till väga? Den ska enligt min underleverantör förvaras 4-8 grader celsius. Tacksam för snabbt svar! Den bor val klara sig? Man kanske frysa in den sa att den tinar langsamt under transporten och darmed klarar sig langre? Citera
Jennez Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Nu har jag väntat i sju månader på den där j*vla såsen Albert... hur fan går det egentligen? Citera
Albert Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2007 Nu har jag väntat i sju månader på den där j*vla såsen Albert... hur fan går det egentligen? Men som du vet är jag en såsälskare av stora mått så det eftersom att jag skulle vara mellanhanden så har det uppstått ett litet svinn Om jag ser dig i Grebbestad så lovar jag att ha med något... Citera
Myssion Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Faaaan, vad sugen jag blev på bärnässås nu.... Citera
illerrre Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Jo, såsen är fantastiskt god. Jag brukar köpa med mig ett par flaskor när jag hälsar på släkten upp i Lappland. För övrigt räknas allting norr om skåne som Lappland. FYP Citera
LazarusS Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Jag satt faktiskt och undrade vad som hänt med biarnessåsen det skrevs så mycket om. Jag följde full av spänning alla turer och tycker att det är mycket trevligt att denna tråd vaknade till liv igen... Lite synd dock att utlovad sås inte har hittat rätt men allt kommer säkert reda sig med tiden (sås...reda...ni fattar..?) Jag skulle dock vilja leda in på ett annat såsspår; Grillsås. Nu när det är ca. 60 grader kallt ute är det ju lätt att börja längta efter sommar, sol och GRILLAT! Om ni inköper en söt hickorysås (jag har en favorit men jag har dessvärre glömt vad den heter, men den går att få tag på hos välsorterade ICA-handlare ((tror jag i alla fall)), vilket är tråkigt men jag återkommer om jag lyckas ta reda på´t). Hursomhelst, ta nån variant som har kul etikett eller som du vet smakar bra. Denna sås blandar du nu med Tabascovarianten med röksmak (den heter säkert nåt särskilt den också) i önskade proportioner. På detta sätt får man en sås som är så jävla god att man nästan kan dricka den ur nappflaska. Men den lämpar sig som sagt väldigt väl till GRILLAT! Lycka till och ha en trevlig sommar. Jag återkommer som sagt med modellbeteckningar på ovanstående såser när jag har forskat lite. //P Citera
LazarusS Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Tabascon heter Chipotle har jag inhämtat. Skall kolla hickoryvariaten nu. Jag passar på att be om hjälp också: Hur gör jag om jag vill visa bilder på såserna här? Och ja, jag är totalrudis på datorer! Hörs snart. Citera
LazarusS Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Sådär ja! Hickorysåsen du skall införskaffa heter "Sweet Baby Rays". Nu behövs det bara nån vänlig själ som instruerar mig hur jag fixar hit bilderna. Jag har sparat dem på min hårddisk och allt... //P Citera
KenHag Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Viken såsig jävla sida 1:Lohmanders 2:Bearnaise kall sås Citera
Myssion Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Sådär ja! Hickorysåsen du skall införskaffa heter "Sweet Baby Rays". Nu behövs det bara nån vänlig själ som instruerar mig hur jag fixar hit bilderna. Jag har sparat dem på min hårddisk och allt... //P 1. Se till att de inte är för breda (tror att QoS panikgräns ligger på ca ~600pixlar i bredd) 2. Lägg upp dem på http://www.imageshack.us genom att välja Browse -> välj bild -> klicka "Host it" 3. Kopiera texten i i "Direct link to image"-fältet 4. Skapa ett nytt inlägg 5. Klicka på "Avancerad" 6. Välj "Infoga bild" (det är den grågula ikonen som ser ut som två berg eller nåt) 7. Klistra in texten från imageshack (se 3. ovan) 8. Klicka OK 9. Upprepa med nästa bild GL! Citera
LazarusS Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 1. Se till att de inte är för breda (tror att QoS panikgräns ligger på ca ~600pixlar i bredd)2. Lägg upp dem på http://www.imageshack.us genom att välja Browse -> välj bild -> klicka "Host it" 3. Kopiera texten i i "Direct link to image"-fältet 4. Skapa ett nytt inlägg 5. Klicka på "Avancerad" 6. Välj "Infoga bild" (det är den grågula ikonen som ser ut som två berg eller nåt) 7. Klistra in texten från imageshack (se 3. ovan) 8. Klicka OK 9. Upprepa med nästa bild GL! Mange Tack. Skall se vad jag kan åstadkomma. Får bli imorgon dock för nu ska här nannas. G´natt. Citera
Jennez Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Om jag ser dig i Grebbestad så lovar jag att ha med något... Jag kommer att vara i Grebbestad. Du kan inte missa mig. Ska fan skriva mitt namn på skjortan så att du inte missar det. Annars är jag 95-kilos snubben som sitter och skäller på folk och tiltar vid 1-2kr cashgamebordet.... Dessutom vill jag inte ha ”något” – jag vill ha sås, helst börnesås då så att du inte kan komma med äckliga gay-insinuationer. Btw, borde inte Albert bannas för att han så fegt har huggit mig i ryggen och tvingat mig att leva under djup psykoligsk press? Jag har ju trots allt sprungit ner till brevlådan i ur och skur, varje dag i sju månader!!! Citera
Albert Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2007 Jag kommer att vara i Grebbestad. Du kan inte missa mig. Ska fan skriva mitt namn på skjortan så att du inte missar det. Annars är jag 95-kilos snubben Jag har ju trots allt sprungit ner till brevlådan i ur och skur, varje dag i sju månader!!! Det verkar som om jag gör dig en tjänst på något vis... Citera
Recommended Posts