Gå till innehåll

12/12 - Följ Ectors söndagsturneringar!

Recommended Posts

Postad

Precis som förra söndagen tänkte jag köra en liverapportering från mina söndagsturngeringar. Blir inte så många som förra söndagen. Stars 200 paradise 300 och stars rebuy är det som är planerat. Sen får vi se om det blir några fler. Stars har hållit på 30 minuter och jag har inte spelat en enda hand än. Paradise börjar precis nu.

Ett ägg på mitt bord på stars lyckas med det här konst-stycket:

Han raisar till 90 från mittpos (blinds 15-30) och får 3 syn. Flop T86 med två klöver. BB checkar och hjälten bettar pot. En spelare synar potbeten och BB smackar in 1100 chips till. Hjälten tänker en stund sen ställer han in sina sista marker med JJ. BB har TT och blir utköpt på turn.

* RP och flytt till Pokerresultat - QoS *

Postad

Dubblade på paradise. Valde att spela 3 ggr BB utg+1 med QTs och fick 3 syn fram till knappen som limitraisar. Vi synar allihop Flop :heart: 8 :heart: 9 :spade: 3 jag checkraisar knappen all in (ungefär en potbet) han synar med AA och jag klonkar str8 flush på turn. Stars har inte hänt mkt men jag är i alla fall med i matchen.

Postad

Torskade nästan hela stacken mot en megatomte... han limpar på 50 blinds, jag spelar 250 med ATs han synar och bettar sen minibet in i mig på floppen som är 57T rainbow. Jag slår om ungefär pot och han synar. turn 7 han checkar och jag bettar ungefär pot. han tänker en stund sen ställer han in. Jag synar och han visar upp K7o.

Postad

Jo omahan går fint.... fick två snubbar att ställa in mot mig när jag hade toptriss och nötflushdrag... De hade en out tillsammans tror jag. På turn...

Åkte snabbt ur limiten, snart dags för nattens sista.... Det är i o f s den turnering där jag har överlägset bäst trackreckord. Jag har nog 10 finalbord och en vinst i 100$ rebuy på stars.

Postad

Hurgickdet?Hurgickdet?Hurgickdet?

Stilla vår nyfikenhet med lite schyssta resultat och imponerande händer! NU! (Ja, sitter på jobbet. Ja, har Mac. Ja, var borta hela helgen utan att spela en hand. Ja, vill gärna åka hem och lira lite)

Postad

Det gick inget vidare. Och inga riktigt kul händer heller. Eller i o f s den här va rätt kul. Jag sitter på knappen med 85 klöver och har ca 21 000 marker blinds 300 600 och ante 50 så det ligger 1350 i potten. Jag spelar 2 000 och BB ställer in 8 000 tilll. Han har gjort det 3 gånger tidigare när jag höjt på hans BB och jag har tröttnat. Jag synar. Jävlar vilket liv det blev :-) Han hade 44 och jag floppade två klöver dessutom men ingen tur i går. Halva stacken borta och sen sket jag i det och åkte ut. Jag va för trött helt enkelt.