emilio_barzini Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Som att snitta 66e plats i en veckovis 100-personers turnering under 1 år Jepp, och du vet att den lägsta score du kan få på en golfbana är 18 slag, så slår du 100 är du riktigt dålig PS. Jag har ett personligt på 207 pts så jag hade gärna ställt upp Är det nu vi ska skryta? Har faktiskt pers på 235p (har lirat i klubb som "semiaktiv avbytare". Vi lirade faktiskt i Allsvenskan) Sry för OT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Nu far ni sluta jacka min trad! Har diskuteras just nu HU-duellen i bowling pa Gold Coast mellan Jennez och gdaily. Nu invantar jag bara forslag pa stakes. Jag kan lagga upp odds om nagon vill gambla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Sry för OT!!Mitt rek slogs på discobowling med ett par öl i kroppen Behöver ni någon som följer med för att sköta liverapportering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Behöver ni någon som följer med för att sköta liverapportering? Om du anda ska dit sa hade det ju varit sjukt kul! Da ska jag fixa odds pa matchen ocksa. Vantar fortfarande pa gdailys svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Har diskuteras just nu HU-duellen i bowling pa Gold Coast mellan Jennez och gdaily. Jag ska ju också bo på Gold Coast, vad sägs om en trekant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Jag ska ju också bo på Gold Coast, vad sägs om en trekant? Det ena behover ju inte utesluta det andra. Fast vanta lite nu... du menar bowling va? Och inte menage a' trois? Undrar bara efter som priset blir lite annorlunda da... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Good luck & see you at the bowlingbana. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Good luck & see you at the bowlingbana. Sweet. Vi far kora typ en "Bloggers Invitational" eller nat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Får mamma vara med? Good luck & see you at the bowlingbana. Sweet. Vi far kora typ en "Bloggers Invitational" eller nat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Får mamma vara med? Sweet. Vi far kora typ en "Bloggers Invitational" eller nat. Tror att svaret finns dar... Fast a andra sidan... Dead Money ar aldrig fel... Dead Money-listan: Stonkens morsa gdaily Jennez Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlos22 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Finns väl många dead money därborta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Finns väl många dead money därborta Glomde lagga in [ironi][/ironi] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlos22 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Vet att det var ironi:D Frågan var:finns det mycket tomtar därborta??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Vet att det var ironi:D Frågan var:finns det mycket tomtar därborta??? Du har val sett Rounders? (som visserligen var Atlantic City) Turister, turister, turister! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlos22 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Vet att det var ironi:D Frågan var:finns det mycket tomtar därborta??? Du har val sett Rounders? (som visserligen var Atlantic City) Turister, turister, turister! Lol,ok då fattar jag,fan vad nice 10 8 Raise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Hörru lättfotade Jenny, Drogproffs? Nu måste jag skicka mamma på dig för att läxa upp dig! Jag skrev ju att jag var skötsam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Hörru lättfotade Jenny,Drogproffs? Nu måste jag skicka mamma på dig för att läxa upp dig! Jag skrev ju att jag var skötsam Jag är journalist. Det skrivna ordet överensstammer sällan med verkligheten. Jo, det jag skriver är alltid sant förresten. Nästan. Ibland åtminstone. Oftast. Lite då och då kan man väl säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 d glömde "kanske" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Såg inte Brandborn lite...feminin ut i den där artikeln ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Såg inte Brandborn lite...feminin ut i den där artikeln ? Häftigt, den kommentaren har jag inte fått förut. Mycket annart har jag hört men int edet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Brandborn ansvarar själv för sitt utseende. Jag ansvarar för texten. Det är hans fria val om han vill se feminin ut. Fast jag tror att skäggstubben gave him away. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Dom kanske har fixat artikeln, när jag gick in hade dom bytt ut bilden till flickan under honom och Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Peder ar roligast i den lilla artikeln! Hur ska du ladda upp? - Först ska jag ta något lugnande. Sedan ska jag äta så många hamburgare jag orkar och titta på poker på tv. Kolla sedan in bilden. Ser verkligen ut som att han har skjutit heroin tva sekunder innan han fotograferades. http://expressen.se/index.jsp?a=627668 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Medan jag och Morgan Butler fått i oss massa speed då på fotot... ANgående Bowlineg, det borde gå att få till någon sortshandikapp - om vi spelar i olika lag och alla är ärliga med sina snittresultet, så kan vi nog få ihop ganska jämna lag. Jag snittar ialla fall runt 100-105, med enstaka toppar kring 120 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatCatNr1 Postad 8 Juli , 2006 Rapport Share Postad 8 Juli , 2006 Signa upp mig på bowlingen, bor ju på gold coast. Är tokvass på bowling, säkert ett snitt uppåt 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts