Nusseman Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Gick på toa i tio minuter, kommer in i lokalen och ser QoS så stressad så det ryker ur öronen. Jag hann fram till datorn precis när de gick all-in för sista gången, så QoS fick koncentrera sig på sina mästerliga intervjuer istället Citera
QoS Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Damn din krånglande mage! Erkänn att du är lite imponerad över att jag inte låg på golvet gråtande i fosterställning. - QoS Citera
baller Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Det måste varit den excellenta middagsbuffen som gjorde susen... i båda fallen... Citera
Nusseman Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Jag har den underbara turen att vara allergisk mot vitlök... Citera
QoS Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Det måste varit den excellenta middagsbuffen som gjorde susen... i båda fallen... Muuums... buffé! - QoS Citera
QoS Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Med tanke på historierna om QoS matfetisch så hade jag förväntat mig en köttbulle på 130 pannor, men killen är ju normalbyggd! Vad är hemligheten QoS? Hade missat denna. Min kropp har den unika förmågan att packa fett lika kompakt som muskler... jag är rätt unik på det sättet. - QoS Citera
Recommended Posts