Gå till innehåll

Söker Pokerrum med notes på bord, inte på spelare!


ah_derka

Recommended Posts

Hej alla.

 

Första inlägget, känns bra!

 

Frågan lyder: känner ni till någon site där man kan skriva notes som gäller specifikt för ett bord?

 

Jag önskar alltså något i stil med: "på detta bordet bluffade jag hårt och visade korten - kanske kan användas till min fördel i framtiden.." Jag vill alltså att denna note försvinner när jag lämnar bordet.

 

Tanken med detta är givetvis att hålla koll på "ens egen image" vid multitabling.

 

Såga, hylla idén.. och flytta posten ifall jag är desorienterad.

 

Tack för ett bra forum.

 

// Jontry a.k.a ah_derka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, vet du inte ens hur läget är på borden du spelar på har du sabbat korttidsminnet med för mycket ganja och borde inte spela poker.

 

Ganja har jag aldrig nyttjat. Korttidsminnet skall enligt något test vi gjorde på universitetet vara 120-130 någonting med index 100. Fast jag tycker nog själv att det sviktar rätt så ofta. Hade nog rätt mycket flyt på testet.

 

Funktionen jag eftersöker SKULLE hjälpa mig, kanske främst för att jag spelar på en laptop med rätt så dålig upplösning. Jag flyttar runt borden som en vettvilling ibland..

 

Visst, jag håller med er om att funktionen kanske är lite overkill.. fast i med att jag spånade fram den under en session kanske jag, "undermedvetet", saknar funktionen?

 

Huruvida jag borde spela poker eller inte har jag svårt att ge något svar på.. jag funderar på "JA".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju en intressant tanke. Frågan är ju hur användbar den är. Personligen skulle jag nog snarare använda ett papper brevid datorn på vilket jag skulle göra rutor för alla bord jag har uppe. Multibordsspel och skriva anteckningar på datorn är lite lurigt. :-)

 

/Linus

Product Manager - Tain AB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...