Gå till innehåll

tuff fish's poker film


maxxxx

Recommended Posts

Sjukt kul.. hur kan jag missat denna tråd så länge?

 

Settet med treor som han sandbaggar hela vägen för att sedan förlora mot runner-runner flush.. priceless.

 

Jag förstår verkligen inte hur han kan vara så tuff pre-flop men så jäkla feg post flop... han bettar ju inte ens flushdrag HU. Om han bara skulle våga betta lite mer postflop skulle han ju förmodligen vara bättre än 95% av de som kommenterat i den här tråden inkl mig själv, som är fruktansvärt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 231
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satte mig idag på ett tomt bord och genast kommer någon och sätter sig ned med halva inköpet. Needless to say så torskar jag en all in mot hans flushdrag. Han stack omedelbart efter att han dubblat upp vilket tiltade mig och jag började förlora mer pengar på de andra borden.

 

Sen gick jag in på http://tuffish.ytmnd.com och alla arga känslor försvann. Plötsligt satt jag och skrattade. Jag insåg att jag spelade som en kratta och tog en paus.

 

Tuff_fish kanske inte har hjälpt mig att spela bättre poker, men han hjälper mig att inte tilta.

 

Priceless.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jegor!!

 

Vilket bord sitter han på?

 

Han inte se så mkt. Men han satt med typ $850 och skrev i chatten att han var tvungen att dra och jobba med sin film.

 

Det har kommit upp en ny:

http://fstln.com/Monster/8-5a/8-5a.html

 

5/8 är idag, kan det vara den?

 

 

EDIT:

Tittar på den nu. han har strax över $1000 på kontot och lirar 2/4.

Kom igen Tuffis, SKOTTA! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...