Gå till innehåll

tuff fish's poker film


maxxxx

Recommended Posts

  • Svars 231
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vetefan om han lirar bättre, men sjukt mycket tajtare än tidigare.. sen så är det ju "bara"1-2.

 

roligast är att läsa i chatten, han är ju igenkänd av alla, verkar som att ak vs 77 redan är en klassiker världen över :P:P

 

Vad hände i den potten?

 

Haha såg en all-in preflop med AK hjärter den andra har AK off den andra prickar runner runner färgen han bara skrattar, så skön är han!!

 

Finns det nån film där han går plus? Han brukar gå lite plus ibörjan sen bara tilta iväg allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18:35 i 2006-08-01 avsnittet:

 

"Alrighty, I'm gonna go ahead and.. well, I was gonna raise it, now I'll just call it. Yeah we're strictly going for set value here.

 

And we strictly missed..!!

 

Probably a continuation bet, but ah.. I've got fourth pair. HAH! Think I'll... No point continuing with this.."

 

Fan han är klockren alltså. Skrattet där när han foldar 55. KLOCKERS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vetefan om han lirar bättre, men sjukt mycket tajtare än tidigare.. sen så är det ju "bara"1-2.

 

roligast är att läsa i chatten, han är ju igenkänd av alla, verkar som att ak vs 77 redan är en klassiker världen över :P:P

 

Vad hände i den potten?

 

Haha såg en all-in preflop med AK hjärter den andra har AK off den andra prickar runner runner färgen han bara skrattar, så skön är han!!

 

Finns det nån film där han går plus? Han brukar gå lite plus ibörjan sen bara tilta iväg allt.

 

http://fstln.com/Monster/8-1/8-1.html där plussar han nästan 10 dollar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha denna är för skön http://fstln.com/Monster/7-29donkament/7-29donkament_media/

 

Efter ca 1 tim och 58 min så synar han all-in preflop med Pocket 7 den andra har K5 och hittar färg. SÅ skönt skrik han får till efter det.

 

Sen precis i slutet när han loosar med JJ så skriker han som en galning.

 

Den är helt underbar. :)

 

Var rädd att han lagt av sig efter att han tagit AKs vs AKo. förlusten väldigt bra. (bättre än jag skulle tagit det)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Den är helt underbar. :)

 

Var rädd att han lagt av sig efter att han tagit AKs vs AKo. förlusten väldigt bra. (bättre än jag skulle tagit det)

så långt hann jag se tills jag tröttnade, samma skit som innan ju. Kul att han är ironisk iallafall, i början säger han att han ska visa hur man spelar poker :lol:

 

blir till att se resten imorgon när jag inte är lika surfitta, förlorade precis med AA mot en draghand på floppen :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att höra att alla tycker att han spelar så himla dåligt, "bra preflop, vekt postflop, ha,ha,ha". Är ni så j-a bra själva?. Hur många som kommenterat spelar på samma nivå? Känner igen ett par namn men inte de flesta. Har inte sett mer än en film men där kör han en hel del CB, dock nästan alltid potsize, lite mycket i min smak men ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att höra att alla tycker att han spelar så himla dåligt, "bra preflop, vekt postflop, ha,ha,ha". Är ni så j-a bra själva?. Hur många som kommenterat spelar på samma nivå? Känner igen ett par namn men inte de flesta. Har inte sett mer än en film men där kör han en hel del CB, dock nästan alltid potsize, lite mycket i min smak men ...

 

En spelares Nivå (1/2, 2/4, 300/600) bestämmer inte hur bra han/hon är eller inte är.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En spelares Nivå (1/2, 2/4, 300/600) bestämmer inte hur bra han/hon är eller inte är.

 

Håller helt med, men har fått uppfattningen att det är svårare att vinna på högre nivåer än låga nivåer. Dvs en förlorande spelare på högre nivå kan vara "bättre" än en vinnande spelare på låga nivåer. Sen kan man diskutera det kloka i att spela på en nivå man inte behärskar....Blev mest irriterad över alla "proffs" som klankade friskt på tuff_fish, när jag faktiskt mött ett par av dem och inte märkt att de spelar bättre.... Jag vet att jag gör samma fel som han ibland, men så spelar jag inte på hans nivå heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En spelares Nivå (1/2, 2/4, 300/600) bestämmer inte hur bra han/hon är eller inte är.

 

Håller helt med, men har fått uppfattningen att det är svårare att vinna på högre nivåer än låga nivåer. Dvs en förlorande spelare på högre nivå kan vara "bättre" än en vinnande spelare på låga nivåer. Sen kan man diskutera det kloka i att spela på en nivå man inte behärskar....Blev mest irriterad över alla "proffs" som klankade friskt på tuff_fish, när jag faktiskt mött ett par av dem och inte märkt att de spelar bättre.... Jag vet att jag gör samma fel som han ibland, men så spelar jag inte på hans nivå heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt kul.. hur kan jag missat denna tråd så länge?

 

Settet med treor som han sandbaggar hela vägen för att sedan förlora mot runner-runner flush.. priceless.

 

Jag förstår verkligen inte hur han kan vara så tuff pre-flop men så jäkla feg post flop... han bettar ju inte ens flushdrag HU. Om han bara skulle våga betta lite mer postflop skulle han ju förmodligen vara bättre än 95% av de som kommenterat i den här tråden inkl mig själv, som är fruktansvärt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...