toppace Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Var kan jag hitta händerna från det ädlaste spelet FL? Citera
jaroiten Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Vad menar du? Finns ju ingen FL del i plantskolan. Detta är väl inte så svårt att se? Citera
toppace Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2006 Vad menar du? Finns ju ingen FL del i plantskolan. Detta är väl inte så svårt att se? Man kan inte starta en plantskola utan FL så trots din finfina utläggning så undrar jag fortfarande var händerna och spelaren finns. Citera
morberg Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Tja, det var ju eurytmech som lirade FL när det begav sig, han lade upp någon PT-databas här på forumet. [söker på forumet...] Nähä, det ser ut som om gamla plantskolan är borttagen. Citera
Myssion Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Som ni kunnat läsa i Ekenstars dagbok kommer han sluta spela i plantskolan efter denna vecka. Vi har valt att låta hans plats ta paus över sommaren och planen är att starta upp något nytt när vardagslunken är tillbaka i augusti. Det troliga är att det blir nytt spel och/eller site, samt kanske ännu en plats i plantskolan. Det kanske blir FL till hösten då. Fast jag kan spela några FL-SnG's med play money och lägga upp handhistorier om du vill det... Citera
Recommended Posts