Gå till innehåll

Program som plockar stats direkt från bordet?

Jerry_

Recommended Posts

Vet inte riktigt vad man ska söka på här för o hitta detta, så det är möjligt att det finns nån post om detta redan, men hoppas på att någon kan svara på det ändå. :)

Finns det något sådant program där man inte behöver HH för att få ut stats på hur man spelar?

Lirar mest på svenska spel och expekt, och ingen av dem kan man få Hand history på ju, så ska vara något som typ "kollar" på de synliga korten och fixar det med hjälp av det?

Och går det o se hur bra med spelar på varje bord/session med sånna program, så man kan se om man spelat som en fisk eller spelar rätt, givetvis så blir det ju inte riktigt rätt om man har read på någon och synar med ex. par i tvåor och liknande men det vet man ju själv om då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag märkt så kan man få handhistory på svenska spel på senaste handen.. i alla fall jag.. men sedan försvinner den när du börjar på en ny hand. Och just nu vad jag vet, finns det inget program av typ pokertracker som är kompatibelt med svenska spels typ av history... Tror det har med att göra att vi har sek i valuta.. inte helt hundra. Skulle själv vilja ha ett sådant för svenska spel! :)

Expekt ingår ju i Tain nätverket, och det funkar inte med pokertracker iaf.. inte med pokeroffice heller tror jag.

När och om det kommer så kommer du säkert få reda på det om du hänger här på forumet. :)

Länk till kommentar

Vad jag märkt så kan man få handhistory på svenska spel på senaste handen.. i alla fall jag.. men sedan försvinner den när du börjar på en ny hand. Och just nu vad jag vet, finns det inget program av typ pokertracker som är kompatibelt med svenska spels typ av history... Tror det har med att göra att vi har sek i valuta.. inte helt hundra. Skulle själv vilja ha ett sådant för svenska spel! :)

Expekt ingår ju i Tain nätverket, och det funkar inte med pokertracker iaf.. inte med pokeroffice heller tror jag.

När och om det kommer så kommer du säkert få reda på det om du hänger här på forumet. :)

Ok, tack för svaren, då är det bara o tålmodigt vänta då. :)

Kunde vara trevligt o se om man spelar bra och bara har en massa otur eller om man är en fisk. :P

Länk till kommentar