hajen Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Vissa inlägg har ju blivit ett antal sidor nu som man gärna läser lite då och då. Ta exempel mats dagbok 256 sidor i dagsläget. Säg att jag vet att det fanns en del intressanta inlägg i mitten typ Man kan ju snabbspola 3 sidor bak eller fram i taget. Skulle det vara jobbigt att typ kunna välja i större steg. sid 10 30 50 70 osv och även ha 1 sida i taget kvar. alltså mer valmöjligheter när man bläddrar tråden. det va allt ifrån mig Bra jobb forumister Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Vissa inlägg har ju blivit ett antal sidor nu som man gärna läser lite då och då. Ta exempel mats dagbok 256 sidor i dagsläget. Säg att jag vet att det fanns en del intressanta inlägg i mitten typ Man kan ju snabbspola 3 sidor bak eller fram i taget. Skulle det vara jobbigt att typ kunna välja i större steg. sid 10 30 50 70 osv och även ha 1 sida i taget kvar. alltså mer valmöjligheter när man bläddrar tråden. det va allt ifrån mig Bra jobb forumister Finns en tråd där en mod skriver hur du går till väga för att lösa detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ändra url:en. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=YYY&start=XXX Ändrå på XXX. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Kolla url:en. Om den t.ex. är http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=137&start=60 så modifiera start=60 till något lämpligt nummer. För att komma till sidan x, ändra numret till (15 * x) - 15. Till sidan 150 alltså (15 * 150) - 15 = 2235. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts