Tjakkie Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Spelar förtillfället på party, har lirat ca 100 st $11 SNG, men då det har gått kass på sista tiden så tänkte jag gå ner i nivå till $5+0.5 för att bygga upp rullen igen, samtidigt som jag plöjer igenom HoH vol1+2. Men tvekar lite att spela Partys $5+1, då jag tycker raken är alldeles för hög. Någon som har nåt bra tips om sajter med mkt trafik och bra sngutbud? Skall helst vara kompatibelt med PO. Tacksam för svar! Citera
fraallan Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos. Citera
Tjakkie Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos. jo, jag har varit där inne och kikat lite, men jag tycker klienten är vansinnigt ful. Men det kanske bara är att bita ihop? Citera
snerki Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 EDIT: Tog bort mitt inlägg när jag såg att jag hade fel. Citera
snerki Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos. jo, jag har varit där inne och kikat lite, men jag tycker klienten är vansinnigt ful. Men det kanske bara är att bita ihop? Klienter är ofta bara en vanesak, när du spelat en stund tänker du oftast inte på det, sålänge det inte är väldigt buggigt. Men det är lyckligtvis PS ganska befriat ifrån. Citera
MrNutmeg Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 PokerStars har som sagt $5+0,5 (vanlig) eller ännu lägre $3+0,4 (turbo). Harrington on Hold'em 1,2 och 3 är riktigt bra böcker. Innan du börjar läsa de tycker jag du kan läsa igenom den här, How to win at the $10+1 NLHE Partypoker sng (long) och se om inte den hjälper. Citera
MrNutmeg Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos. jo, jag har varit där inne och kikat lite, men jag tycker klienten är vansinnigt ful. Men det kanske bara är att bita ihop? De har en ny betaversion som snart går i skarpt läge. I den kan du anpassa designen så att den blir som du vill ha den. Citera
snerki Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 $3+0,4 låter inte lämpligt, rejken där blir ju massiv. B2B har 3+0.25€ om man vill spela det, lite mer överkomligt. Citera
Mupperik Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 byt tillpokerstars! helt sjukt bra på SnGs Citera
jaha Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos. varför? sen måste man ju skatta från stars... Citera
Juster Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 sen måste man ju skatta från stars... Finns det nån magisk gräns för när man ska börja skatta eller vill skatteverket ha 30% (eller vad det nu är) så fort man cashar ut från stars? Citera
Mupperik Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 sen måste man ju skatta från stars... Finns det nån magisk gräns för när man ska börja skatta eller vill skatteverket ha 30% (eller vad det nu är) så fort man cashar ut från stars? skatta vad snackar ni om? huh? behövs la inte skatta! Citera
Mupperik Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos. varför? sen måste man ju skatta från stars... dom har alltid folk tar alltid max 5 min att fylla SnGna riktigt goa blindsperioder/startmarker. lite tråkigt att det bara är 9 pers iofs. Citera
inteillaalls Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Pokerstars tar sån jäääääkla tid. Sitta i en timme för att kanske vinna ett par dollars. Men det är dåligt motstånd, bra perioder/stackar = mer riktig poker... Citera
Snusarn Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 stars har 6+0.5 turbos. ännu bättre än 5+0.5 dvs. Citera
Cyntax Postad 28 Juni , 2006 Rapport Postad 28 Juni , 2006 Om du inte gillar klienten på Stars finns det väll mods? Jo, B2B's 3+0,25 är trevligt. På B2B finns även 2bord/5€ där man börjar med 2000 chips istället för 1000. Visst det tar längre tid att spela, men ändå! Citera
Recommended Posts