Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelar förtillfället på party, har lirat ca 100 st $11 SNG, men då det har gått kass på sista tiden så tänkte jag gå ner i nivå till $5+0.5 för att bygga upp rullen igen, samtidigt som jag plöjer igenom HoH vol1+2.

Men tvekar lite att spela Partys $5+1, då jag tycker raken är alldeles för hög. Någon som har nåt bra tips om sajter med mkt trafik och bra sngutbud? Skall helst vara kompatibelt med PO.

Tacksam för svar!

Postad
pokerstars är nog den absolut bästa sidan för sit n gos.

jo, jag har varit där inne och kikat lite, men jag tycker klienten är vansinnigt ful. Men det kanske bara är att bita ihop? :)

Postad

jo, jag har varit där inne och kikat lite, men jag tycker klienten är vansinnigt ful. Men det kanske bara är att bita ihop? :)

Klienter är ofta bara en vanesak, när du spelat en stund tänker du oftast inte på det, sålänge det inte är väldigt buggigt. Men det är lyckligtvis PS ganska befriat ifrån.

Postad

De har en ny betaversion som snart går i skarpt läge. I den kan du anpassa designen så att den blir som du vill ha den.
Postad
sen måste man ju skatta från stars...

Finns det nån magisk gräns för när man ska börja skatta eller vill skatteverket ha 30% (eller vad det nu är) så fort man cashar ut från stars?

Postad

Finns det nån magisk gräns för när man ska börja skatta eller vill skatteverket ha 30% (eller vad det nu är) så fort man cashar ut från stars?

skatta vad snackar ni om? huh? behövs la inte skatta!

Postad

varför?

dom har alltid folk tar alltid max 5 min att fylla SnGna riktigt goa blindsperioder/startmarker. lite tråkigt att det bara är 9 pers iofs.

Postad

Om du inte gillar klienten på Stars finns det väll mods?

Jo, B2B's 3+0,25 är trevligt. På B2B finns även 2bord/5€ där man börjar med 2000 chips istället för 1000. Visst det tar längre tid att spela, men ändå! :)