hajen Postad 26 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Kan garantera att den här hahahajen fått den frågan av fler än en person på stars måste vara en wannabe Kan man ändra nick på stars ? har för mig att det inte gick. Hatar nämligen hajen007, vad bara för att hajen var upptaget. Vill byta... hmmm... DeepthroatMynutz typ
eurythmech Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Vill byta... hmmm... DeepthroatMynutz typ Tidernas hängpung?
hajen Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Vill byta... hmmm... DeepthroatMynutz typ Tidernas hängpung? typ..
hajen Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Rajtan tajtan spel idag. Har även spelat lite 3/6 CG SH + 70$ 17st (1-1-3) (hela 5 fyror) -83$ ROI -30,5% ITM 29,4% bara att glömma. Denna handen förslag på aktion ? PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t20 (8 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown MP1 (t1500) MP2 (t1550) CO (t3360) Button (t1470) SB (t1140) Hero (t1500) UTG (t1500) UTG+1 (t1480) Preflop: Hero is BB with A, T. 3 folds, MP2 calls t20, CO calls t20, 1 fold, SB completes, Hero checks. Flop: (t80) 2, 5, T(4 players) SB checks, Hero checks, MP2 bets t60, CO folds, SB folds, Hero raises to t160, MP2 raises to t400, ??
eurythmech Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Antar att du helt saknar reads på fi? Jag skulle lägga utan read. Intala mig själv att det var bra att jag gick för checkraise och på så vis kunde slinka undan ett set billigt.
hajen Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Antar att du helt saknar reads på fi? Jag skulle lägga utan read. Intala mig själv att det var bra att jag gick för checkraise och på så vis kunde slinka undan ett set billigt. Ingen read , det var samma turre som du medverka i förresten. Tidigt skede tror det var 4e eller 5:e handen. Emelio jag foldade handen, så alla tre verkar ha samma tankegångar om handen.
hajen Postad 28 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Tilt! Vissa har det vissa inte........ PokerStars Game #6076603306: Tournament #30790011, $210+$15 Hold'em No Limit - Level VIII (200/400) - 2006/08/27 - 21:33:48 (ET) Table '30790011 1' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: Legato (2270 in chips) Seat 4: lasTry (870 in chips) Seat 7: hafizzle (2250 in chips) Seat 8: Hajen007 (2265 in chips) Seat 9: jgalt2 (5845 in chips) Legato: posts the ante 25 lasTry: posts the ante 25 hafizzle: posts the ante 25 Hajen007: posts the ante 25 jgalt2: posts the ante 25 lasTry: posts small blind 200 hafizzle: posts big blind 400 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hajen007 [Ks Kc] Hajen007: raises 1840 to 2240 and is all-in jgalt2: folds Legato: raises 5 to 2245 and is all-in lasTry: folds hafizzle: folds *** FLOP *** [6h 8h 9c] *** TURN *** [6h 8h 9c] [As] *** RIVER *** [6h 8h 9c As] [5s] *** SHOW DOWN *** Hajen007: shows [Ks Kc] (a pair of Kings) Legato: shows [8s Ac] (two pair, Aces and Eights) Legato collected 5205 from pot jgalt2 is disconnected jgalt2 is connected *** SUMMARY *** Total pot 5205 | Rake 0 Board [6h 8h 9c As 5s] Seat 1: Legato (button) showed [8s Ac] and won (5205) with two pair, Aces and Eights Seat 4: lasTry (small blind) folded before Flop Seat 7: hafizzle (big blind) folded before Flop Seat 8: Hajen007 showed [Ks Kc] and lost with a pair of Kings Seat 9: jgalt2 folded before Flop (didn't bet)
hajen Postad 28 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2006 fan va segt det går Går ju inte att vinna på stars. Hur kan ine AKs vinna HU emot 45os, när man träffa K på flopp..... Jadu det vet inte jag. Nu ger jag snart upp. skall spela några 55or till sedan och går inte det bättre så tar jag ner skylten.
hajen Postad 28 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Lugn jag är fortfarande kvar, fast under något andra former. Gjorde en knasig men bra sak idag tror jag. Kände att speldjävulen pratade med mig idag och ville ha mer. Tji fick han...en erfarenhet rikare. Så jag betalade av nästan hela lånet på bilen, så jag inte kan få för mig att använda dessa pengar till något pokerspel. Så nu finns det ingen rulle alls, bara toarulle och den sitter i skiten kan man säga Så nu har jag mer eller mindre tvingat mig till ett break.
Mogge13 Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Lugn jag är fortfarande kvar, fast under något andra former. Gjorde en knasig men bra sak idag tror jag. Kände att speldjävulen pratade med mig idag och ville ha mer. Tji fick han...en erfarenhet rikare. Så jag betalade av nästan hela lånet på bilen, så jag inte kan få för mig att använda dessa pengar till något pokerspel. Så nu finns det ingen rulle alls, bara toarulle och den sitter i skiten kan man säga Så nu har jag mer eller mindre tvingat mig till ett break. Synd.. men hoppas du kommer tillbaka snart!
hajen Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Shit! man kommer kanske snabbare tillbaks på planen än man anat. Fick just "kanske" en kedja i Göteborg och att ta över deras dataserviceverksamhet. Skulle vara mumma i sådant fall. Fast det innbär ju en del jobb Dagen börjar bra.
hajen Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Angående Partypokers Shop. Beställde häromveckan för 40.000 Partypoints ett halsband från Partypokers shop. Efter att ha skickat mail med frågan vad det var för halsband och kvalitet. Det fanns nämligen ett likadant halsband på Tiffanys och där kostade det 399$. Svar uteblev om kvalitet och märke, så jag antog att det måste vara ett gediget halsband. Efter att ha lagt ordern som inte kan ångras (enligt sidan) så får jag en orderbekräftelse via mail där det står " Silver heart imitation necklace"???? Detta gör mig rasande, eftersom det ingen annanstans står ordet imitation i shoppen. Skickar mail om detta till partypoker och får till svar att de är ledsna och att det är "äkta vara". Äkta vadå? Äkta imitation? Nu har jag hämtat ut paketet hos DHL och ser vad det är och vart det kommer ifrån. Surfar in på tillverkarens hemsida och ser att det kostar 69.99$ och är "on sale". Så ett halsband som var värt under 500 svenska kronor och en tullavgift på 139kr så är det egentliga värdet 360kr. Är inte detta lurendrejeri ? 10st happy meals för 40.000 Partypoäng.
rai Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Angående Partypokers Shop. Beställde häromveckan för 40.000 Partypoints ett halsband från Partypokers shop. Efter att ha skickat mail med frågan vad det var för halsband och kvalitet. Det fanns nämligen ett likadant halsband på Tiffanys och där kostade det 399$. Svar uteblev om kvalitet och märke, så jag antog att det måste vara ett gediget halsband. Efter att ha lagt ordern som inte kan ångras (enligt sidan) så får jag en orderbekräftelse via mail där det står " Silver heart imitation necklace"???? Detta gör mig rasande, eftersom det ingen annanstans står ordet imitation i shoppen. Skickar mail om detta till partypoker och får till svar att de är ledsna och att det är "äkta vara". Äkta vadå? Äkta imitation? Nu har jag hämtat ut paketet hos DHL och ser vad det är och vart det kommer ifrån. Surfar in på tillverkarens hemsida och ser att det kostar 69.99$ och är "on sale". Så ett halsband som var värt under 500 svenska kronor och en tullavgift på 139kr så är det egentliga värdet 360kr. Är inte detta lurendrejeri ? 10st happy meals för 40.000 Partypoäng. skriv till partypoker repssen på forumet o kolla.
DaPine87 Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Fy fan vad illa! FÖr 40K points kan du väl få grejer som är bra mycket mer värt än 100$?
hajen Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Angående Partypokers Shop. Beställde häromveckan för 40.000 Partypoints ett halsband från Partypokers shop. Efter att ha skickat mail med frågan vad det var för halsband och kvalitet. Det fanns nämligen ett likadant halsband på Tiffanys och där kostade det 399$. Svar uteblev om kvalitet och märke, så jag antog att det måste vara ett gediget halsband. Efter att ha lagt ordern som inte kan ångras (enligt sidan) så får jag en orderbekräftelse via mail där det står " Silver heart imitation necklace"???? Detta gör mig rasande, eftersom det ingen annanstans står ordet imitation i shoppen. Skickar mail om detta till partypoker och får till svar att de är ledsna och att det är "äkta vara". Äkta vadå? Äkta imitation? Nu har jag hämtat ut paketet hos DHL och ser vad det är och vart det kommer ifrån. Surfar in på tillverkarens hemsida och ser att det kostar 69.99$ och är "on sale". Så ett halsband som var värt under 500 svenska kronor och en tullavgift på 139kr så är det egentliga värdet 360kr. Är inte detta lurendrejeri ? 10st happy meals för 40.000 Partypoäng. skriv till partypoker repssen på forumet o kolla. Redan gjort i fredags förmiddag. Inget svar än dock. Får se om det dyker upp något.
hajen Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Lirade lite idag trots allt. Hade bara 94 poäng kvar till Gold member så jag fick grinda lite 15$ 17st 65,50$ (3-2-2) Inte en fyra tack! och mer ettor än på länge.....tack! ROI 24,1% ITM 41,2%
hajen Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Bra klonk i rätt läge PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t400 (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) saw flop|saw showdown UTG (t4840) Button (t5220) SB (t1525) Hero (t1915) Preflop: Hero is BB with T, J. 2 folds, SB raises to t1500, Hero calls t1100. Flop: (t2675) 8, 7, 6(2 players) Turn: (t2675) 7(2 players) River: (t2675) 9(2 players) Final Pot: t2675 Results in white below: SB has 3d 8d (two pair, eights and sevens). Hero has Ts Js (straight flush, jack high). Outcome: Hero wins t2675.
hajen Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Spelat 12st idag +51$(2-0-4) ROI 26,6% ITM 50% Nu har man blivit Gold member, alltid något.
hajen Postad 31 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2006 från chatten.... J fink: that straight sucks J fink: pair of aces cant get u **** with these computer flops
tetris Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Angående Partypokers Shop. Beställde häromveckan för 40.000 Partypoints ett halsband från Partypokers shop. Efter att ha skickat mail med frågan vad det var för halsband och kvalitet. Det fanns nämligen ett likadant halsband på Tiffanys och där kostade det 399$. Svar uteblev om kvalitet och märke, så jag antog att det måste vara ett gediget halsband. Efter att ha lagt ordern som inte kan ångras (enligt sidan) så får jag en orderbekräftelse via mail där det står " Silver heart imitation necklace"???? Detta gör mig rasande, eftersom det ingen annanstans står ordet imitation i shoppen. Skickar mail om detta till partypoker och får till svar att de är ledsna och att det är "äkta vara". Äkta vadå? Äkta imitation? Nu har jag hämtat ut paketet hos DHL och ser vad det är och vart det kommer ifrån. Surfar in på tillverkarens hemsida och ser att det kostar 69.99$ och är "on sale". Så ett halsband som var värt under 500 svenska kronor och en tullavgift på 139kr så är det egentliga värdet 360kr. Är inte detta lurendrejeri ? 10st happy meals för 40.000 Partypoäng. Dejavu! Det var någon annan på forumet som råkade ut för exakt samma sak på samma produkt om jag inte missminner mig. Sök runt lite på forumet så kanske du finner en lösning till denna rövaraffären.
hajen Postad 31 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Angående Partypokers Shop. Beställde häromveckan för 40.000 Partypoints ett halsband från Partypokers shop. Efter att ha skickat mail med frågan vad det var för halsband och kvalitet. Det fanns nämligen ett likadant halsband på Tiffanys och där kostade det 399$. Svar uteblev om kvalitet och märke, så jag antog att det måste vara ett gediget halsband. Efter att ha lagt ordern som inte kan ångras (enligt sidan) så får jag en orderbekräftelse via mail där det står " Silver heart imitation necklace"???? Detta gör mig rasande, eftersom det ingen annanstans står ordet imitation i shoppen. Skickar mail om detta till partypoker och får till svar att de är ledsna och att det är "äkta vara". Äkta vadå? Äkta imitation? Nu har jag hämtat ut paketet hos DHL och ser vad det är och vart det kommer ifrån. Surfar in på tillverkarens hemsida och ser att det kostar 69.99$ och är "on sale". Så ett halsband som var värt under 500 svenska kronor och en tullavgift på 139kr så är det egentliga värdet 360kr. Är inte detta lurendrejeri ? 10st happy meals för 40.000 Partypoäng. Dejavu! Det var någon annan på forumet som råkade ut för exakt samma sak på samma produkt om jag inte missminner mig. Sök runt lite på forumet så kanske du finner en lösning till denna rövaraffären. Nä JAg postade tidigare för några veckor sedan om detta i min dagbok, så det är nog den dejavu du tänker på
Recommended Posts