Plox Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Har jag missat att stars miljonturnering är en rebuy turnering? Citera
reach Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Dom verkar köra rebuy nu under WSOP-månaden för att slippa betala ut så mkt övervärde, det är min teori ivf. Citera
Plox Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Jobbigt, hoppas det är justerat till augusti... Citera
ESeaYour Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Dom verkar köra rebuy nu under WSOP-månaden för att slippa betala ut så mkt övervärde, det är min teori ivf. Din teori? ~~ Citera
gdaily Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2006 Det blev tydligen en hel del pengaplaceringar för blandade forumiter. Grattis alla, ingen nämnd, ingen glömd. Citera
Atleten Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Någon som kollade finalbordet på Primas 100K inatt? Polarn klonka andraplatsen där efter att ha torskat JJ mot A7 all in före flopen i heads up när dom hade typ lika mycket. Lite surt.. Men 100k svenska i andrapris i alla fall. Kan någon komma med snabb update om vilka fler svenskar som lyckades inatt? Någon fin klonk i någon 1M turnering? =) Citera
ulaf Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 mickolin och cruel_crill samt psykologen kom ganska långt in i pengarna i partys 1M gtd. Och reach kom nnnäästan till finalbordet i stars 1M gtd. 12:a. De var de som kom längst tror jag. Citera
gibbsson Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 mickolin och cruel_crill samt psykologen kom ganska långt in i pengarna i partys 1M gtd. Och reach kom nnnäästan till finalbordet i stars 1M gtd. 12:a. De var de som kom längst tror jag. Jag kom på 15e plats i million på pp (eisenhower1), fast jag är ju ingen rutinerad pf:are Citera
gdaily Postad 3 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2006 mickolin och cruel_crill samt psykologen kom ganska långt in i pengarna i partys 1M gtd. Och reach kom nnnäästan till finalbordet i stars 1M gtd. 12:a. De var de som kom längst tror jag. Jag kom på 15e plats i million på pp (eisenhower1), fast jag är ju ingen rutinerad pf:are Åjo, åtta inlägg är respekt Grattis Citera
gibbsson Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Åjo, åtta inlägg är respekt Grattis Tack! Lite segt att åka ut på runner runner stege dock. Köpte Harrington on hold em i förrgår, läste inledningen igår. Tänk sen när jag har läst några kapitel.. Citera
ulaf Postad 3 Juli , 2006 Rapport Postad 3 Juli , 2006 Tack! Lite segt att åka ut på runner runner stege dock. Köpte Harrington on hold em i förrgår, läste inledningen igår. Tänk sen när jag har läst några kapitel.. Hehe, vem kan inte se mönstret? Citera
Recommended Posts