gocart4eva Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Hur har ni valt vilka sidor ni samarbetar med? (Banners högst upp på sidan) Skulle inte ni på forumet kunna försöka fixa någon schysst sign-up bonus på Empirepoker t.ex.? Citera
DrRoland Postad 25 Juni , 2006 Rapport Postad 25 Juni , 2006 Empire finns väl inte kvar längre va? Uppköpt av party Citera
gocart4eva Postad 25 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2006 Empire finns väl inte kvar längre va? Uppköpt av party Jodå, men dom använder samma plattform och samma nätverk. Citera
QoS Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 I och med att antalet pokersajter har ökat sjukt mycket har vi infört nya rutiner för samarbeten (se även här) I princip så söker vi bara nya partners som är intresserade av längre engagemang och som kan erbjuda POKERFORUM.nu-are något utöver det vanliga i bonusväg. Enjoy! - QoS Citera
Se7en Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 orkar inte starta en tråd för detta men.. klicka på eran länk till Pacific poker. Fick en trojansk häst direkt. Grymt! Citera
QoS Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 orkar inte starta en tråd för detta men.. klicka på eran länk till Pacific poker. Fick en trojansk häst direkt. Grymt! Jäkligt skumt, kommer du till 888 och Pacific Poker, eller är det någon evil DNS spoof? - QoS Citera
psykologen Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 orkar inte starta en tråd för detta men.. klicka på eran länk till Pacific poker. Fick en trojansk häst direkt. Grymt! Jag tror snarare du bara fick en varning. Ibland så misstar sig virusprogrammen. Jag fick också en sådan varning och man måste ställa in brandväggen korrekt. Orka. Citera
TANDEMCYKELN Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 I princip så söker vi bara nya partners som är intresserade av längre engagemang och som kan erbjuda POKERFORUM.nu-are något utöver det vanliga i bonusväg. Nu när Unibet ska in på Microgaming kunde ni kanske fixa något fint erbjudande med dem? Det finns ju ingen representant för det nätverket på forumet. En representant för Cryptologic på forumet vore också guld. Citera
QoS Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Nu när Unibet ska in på Microgaming kunde ni kanske fixa något fint erbjudande med dem? Det finns ju ingen representant för det nätverket på forumet. En representant för Cryptologic på forumet vore också guld. Bra tips. Vi hör med dom! - QoS Citera
Se7en Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 orkar inte starta en tråd för detta men.. klicka på eran länk till Pacific poker. Fick en trojansk häst direkt. Grymt! Jag tror snarare du bara fick en varning. Ibland så misstar sig virusprogrammen. Jag fick också en sådan varning och man måste ställa in brandväggen korrekt. Orka. ja, avast tyckte det var en trojansk häst (Win32:Spyware-gen. [Trj]). Orkade inte fixa med det så det blev spel på annat håll istället. Utan eran länk, flåt Citera
Recommended Posts