Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Pokertek

Någon som testat spela på sånna bord?

Försvinner inte mycket av pokerkänslan?

"PokerPro™ automatically shuffles, deals, calls and instantly splits pots and side pots. That means there will never be another miscall, misdeal or an incorrectly split pot. And since the game is automated, the game deals more hands per hour giving players more chances to win and less downtime between games. In short, PokerPro™"

Är raken på sånna bord lägre?

Postad

Alltså, om jag får säga vad jag tycker: Poker med monitor spelas hemma vid datorn, poker med riktiga kort spelas vid pokerbordet.

Även om det var en häftig uppfinning så, nja.

Känslan? :P

F.ö. så undrar jag om man använder marker? måste man inte knappa in hur mycket man bettar och sen slänga in markerna i sådant fall?

Om det inte är några marker så försvinner ju hela känslan, finns det nåt skönare än att skyffla in en stor pott och stapla marker? ;)

Postad

Om man tittar på demonstrationsfilmerna så har dom inga marker, alltså knappar man in beloppen. Men vem kollar då om jag säger RAISE och sen knappar in Fold när jag ser att spelaren till vänster om mig skiner som en sol och börjar fingra på markerna? Någon 'kontrollant' måste det finnas?