Gå till innehåll

Garpen laddar inför Barcelona


garpen

Recommended Posts

Fan va grymt! Du äger ju! Sa du hur många som var med? edit: Svar: Ja.

 

Lycka till i Singapore, se bara till att sköta dig så du inte bötar bort förstaprisklonken. =)

 

Inte för att skryta, men själv är man ju på finalbordets i primas $5 7 card stud freezeout... 8-)

 

Ash, såg att du åkt precis när jag skulle in o rejla. :(

 

Ska du spela måndagsturneringen imorrn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 216
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vilka ser du som bra spelare då? om du vill dela med dig? kanske inte spelar så stor roll eftersom jag nog aldrig spelat mot dem innan men

 

EDIT. men usch vilket river du åkte på där, hemskt

 

 

Bigjohn o debanjo hamnar i den andra kategorien efter våra duster i cg...

 

Allt går i utdragningarnas tecken idag, KK mot 66, floppat 2par mot överpar och top2 mot set.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baah, en vecka hos diverse polare är slut och nu ska det förhoppningsvis bli lite turneringspoker (klubben i fredags skall helst glömmas då mr "in med degen" klonkade av mig ett antal tusen kr)...

 

Blir dom större turneringarna på B2B och Crypto (síngaporesatten på Betfair), som Barrybluff och fabregarp. Hittat en reskamrat till Singapore ialla fall, fast han spelar antagligen inte Main utan bara sidoeventen..

 

Lycka till alla ni som ska spela i dom större turneringarna! Stars/Party lämnar jag till Ola och Surfludde!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...