Berka Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Finns det några planer på att fixa en hemsida till UPS? Citera
Berka Postad 11 December , 2004 Författare Rapport Postad 11 December , 2004 Ungefär när förväntas den vara uppe då tro... Vore nice med en schysst sida där man kan se minken göra tokiga bettar och så =) Citera
minken Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 Berka du borde väl veta att minken aldrig gör några tokiga bettar. Länge sedan man såg dig vid ett pokerbord har du haft semester från livepokern under den senaste tiden??? Citera
lodbrok Postad 13 December , 2004 Rapport Postad 13 December , 2004 hemsidan kommer upp när den är klar. (jag ger alltid klara och tydliga besked ) skämt åsido så drar vår käre vice i trådarna då jag inte har en aning om hur man sköter hemsidor. jag hoppas dock att vi kan ha en hemsida till nästa säsong. Citera
Berka Postad 19 December , 2004 Författare Rapport Postad 19 December , 2004 Minken: Jag var faktiskt med på x-mas shootout i gävle igår... borde kanske ha skitit i det med facit i handen Var va du då? Citera
minken Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Berka nu får du rycka upp dig, här anordnas turneringar varje söndag o cashgame som jag vet att du gillar att spela o ändå dyker du inte upp. Vad i hela fridens namn har du att göra på söndagar som är roligare än att spela poker??? Skämmes Ta Mej Fan Berka.. PS. Skall du spela Gefle i slutet på jan??.DS Citera
drc Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 jag vill se Minkens galna possar p[ den nya hemsidan Citera
minken Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 jag vill se Minkens galna possar p[ den nya hemsidan mina possar e bara för dig drc... du får veta dem under våra mysiga hemmakvällar när du har vita handskar på dig.... Citera
drc Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 jag vill se Minkens galna possar p[ den nya hemsidan mina possar e bara för dig drc... du får veta dem under våra mysiga hemmakvällar när du har vita handskar på dig.... Fast du har missuppfattat det där. Det är du som ska ha de vita handskarna på dig !!!!! Citera
Valium Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 Hur går det egentligen, har ni någon som jobbar på det eller? Citera
Micke_Ax Postad 24 Januari , 2005 Rapport Postad 24 Januari , 2005 Har ni någon leverantör att lägga sidan hos? Kanske kan jag fixa något eftersom jag jobbar i kommunikationsbranchen Hade tänkt gå med i UPS, hedersmedlemskap kanske. Citera
e_novella Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 det var värst, hemsidan är mer eller mindre klar. Vi håller på att försöka skaffa http://www.uppsalapoker.se och vi har ingen server än som klarar php, mysql och ssh.access... Om ni kan hjälpa med det senare så maila uppsalapoker@hotmail.com annars så får ni helt enkelt lugna er tills vi har gått igenom hela byråkratin av att skaffa en .se address och att fixa så att det blir personlig inloggning för medlemmarna! Citera
buckshot Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Jag tycker inte att vi behöver en hemsida. Vad ska vi göra där som vi inte kan göra här? Desutom är ju detta ett pokerforum dvs folk som är intresserade av poker finns ju här!!!! Men det är ju såklart min åsikt...sure fine by me if we get one Citera
e_novella Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Du skulle bli förvånad över hur få av våra medlemmar som kollar här... Citera
Recommended Posts