kfluffie Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Allt om alla fulla Pokernördar som inte kan slita sig ifrån PF.nu fast det är midsommar! Hejsan Svejsan!!!!!! MVh //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Jag sitter här och har skrivkramp, kan inte komma på dagens fråga som ska vara klar till midnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Jag sitter här och har skrivkramp, kan inte komma på dagens fråga som ska vara klar till midnatt En fråga på temat satelitspel skulle vara passande och intressant med tanke på alla WSOP-sateliter som går nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Tally Ho bros! Jag jobbar som fan. Men två snapsar och lite öl har fått ner tempot lite så jag har svårt att fokusera på två saker samtidigt. Så jag lägger ner jobbet och ägnar mig åt en sak, nämligen mer öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Ja, jag skulle egentligen jobba idag. Så inga planer i huvudet när chefen sms-ar och meddelar att jag är ledig.. Happ. Polaren är i Göteborg och här sitter man och grindar på midsommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Hemma mellan fester för dusch och sätter naturligtvis PF.nu av rent tvång. Jag är fan sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Tragiskt, men ingen fest här inte. Har iofs dålig rutin på midsommar firande (mest varit utomlands i vuxen ålder). Avstår fester med alltför mycket par (är för fan nybliven singel!!). I morgon däremot ska tysken, strupen och kuken få sitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Hemma mellan fester för dusch och sätter naturligtvis PF.nu av rent tvång. Jag är fan sjuk. Det finns fler. Tror nästan jag är mer beroende av PF. än poker, fast bara nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Det är väl nu om någon gång man ska grinda som fan? Massa fyllon å skinna. Eller är det elakt att spela nykter på midsommarafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Det är väl nu om någon gång man ska grinda som fan? Massa fyllon å skinna. Eller är det elakt att spela nykter på midsommarafton? Borde vara straffbart. Själv har jag njutit av sill, nubbe och osäkert väder i sällskap med en del av familjen. Så nu är jag ljummen och spelat in en del fickpengar på SnG. Men som sagt, att spela nykter idag, och allra helst mot nubbeglada svennar som mig, är mycket oetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Tänkte inte på det igår, men i går var nog en av de få dagar jag skulle kunnat få för mig att spela på Svenska Spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 24 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 ööggghh... Nu blire en stor kebab med mycket slaskig sås! Öltält ikväll vid IP för att kolla på Sve - Tys! Yihaa ... Uugghh ... MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts