emilio_15 Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Som trådnamnet, Vad frågar dom!! ?? Citera
Zporty Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Mig frågade dom bara typ namn och födelsedata. Och om det var jag som gjort ett uttag. Citera
emilio_15 Postad 22 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2006 Mig frågade dom bara typ namn och födelsedata. Och om det var jag som gjort ett uttag. ok, tack. Men jag har ju inte gjort något uttag.. EDIT: Men en insättning såklart. Citera
emilio_15 Postad 22 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2006 Frågar dom inte efter NÅGOT annat? Citera
Zporty Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Hmm, kanske var det efter en insättning dom ringde... Jag kan inte påminna mig att dom frågade något annat. Inga komplicerade frågor i alla fall. Citera
emilio_15 Postad 22 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2006 Hmm, kanske var det efter en insättning dom ringde... Jag kan inte påminna mig att dom frågade något annat. Inga komplicerade frågor i alla fall. Skönt Citera
berrabb Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Om du precis har gjort en insättning med betalkort så kan det hända att dom frågar efter dom 4:a sissta siffrorna. Även Adress där du bor frågar dom ibland. Citera
snerki Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 snerki: Hej party support: Hello, we are calling from party poker. snerki: What do you want? party support: I'm watching you, I can see what you are wearing! Citera
emilio_15 Postad 22 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2006 snerki: Hej party support: Hello, we are calling from party poker. snerki: What do you want? party support: I'm watching you, I can see what you are wearing! haha,, wtf? Citera
ematic Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 snerki: Hej party support: Hello, we are calling from party poker. snerki: What do you want? party support: I'm watching you, I can see what you are wearing! Så rastlös är du. Citera
Sizghi Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 Efternamn, hemnummer, mailadress, fyra sista på kreditkortet samt när de bäst kan kontakta mig i framtiden. Allt detta - mitt i ett spel! - en timme efter första insättningen. Citera
isuckcallme Postad 4 Juli , 2006 Rapport Postad 4 Juli , 2006 snerki: Hej party support: Hello, we are calling from party poker. snerki: What do you want? party support: I'm watching you, I can see what you are wearing! Hahaha Citera
Skadast Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 snerki: Hej party support: Hello, we are calling from party poker. snerki: What do you want? party support: I'm watching you, I can see what you are wearing! Perfekt... då är det ju bara att hota med att stämma dem för sexuella trakasserier, om de inte ger dig 1000ggr din insättning Citera
chievo85 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 Vart har tråden party poker tagit vägen? har ju en fråga!!! Citera
emilio_15 Postad 5 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2006 Vart har tråden party poker tagit vägen? har ju en fråga!!! Dom har en egen grupp... Citera
chievo85 Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Vart har tråden party poker tagit vägen? har ju en fråga!!! Citera
kydyl Postad 6 Juli , 2006 Rapport Postad 6 Juli , 2006 Vart har tråden party poker tagit vägen? har ju en fråga!!! Dom har en egen grupp... m men vart är den? länk plz Skämtar du eller? Du är ju i den gruppen... Citera
Recommended Posts