QoS Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Det är jättekul på Kubos bord! Vi leker "Om Kubo inte nekar på ett påstående är det sant!". - QoS Citera
Hickmott Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Nu håller det där aset Hickmott på och retar mig istället! Fy fan. Vad grov du är i munnen min vän //Hickmott Citera
nizze Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Kan trösta dig med att nizze hitta samma syn mot mina AA och träffa den jävla 6an på turn. sorry... var ganska säker på att du satt på AK, dålig read kanske Citera
Hickmott Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Det är jättekul på Kubos bord! Vi leker "Om Kubo inte nekar på ett påstående är det sant!". - QoS Jag ser inte det du säger. Skumt... //Hickmott Citera
Papa Kubo Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Vi leker "Om Kubo inte nekar på ett påstående är det sant!". Mmmm, det var därför jag höll tyst då någon slängde ut sig att QoS gillar att ha sex med hästar. Citera
QoS Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Mmmm, det var därför jag höll tyst då någon slängde ut sig att QoS gillar att ha sex med hästar. Då måste det vara sant... Skumt det här med chatten! - QoS Citera
earthling Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 åkte med AK mot nussemans A9 han fick en nia och jag fick ingen kung. som vanligt när man har lite chips man förlorar fast man inte gjorde fel just då. Citera
Svinto Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Ska man ta uppmaningarna om att bara prata engelska på allvar? Citera
QoS Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Kan det vara därför som så många av oss inte kan chatta? - QoS Citera
Svinto Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 [Observer]PokerMGR117> hey guys, the network rules states english only please, or your chat could be disabled. Kan nog vara så. Man baxnar ju. SWEDISH freeroll. Citera
Clarre Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Ut med de förädiska KK pre-flop. Man borde föra lite statistik på hur ofta man förlorar mot Ax i det läget. Visserligen var det AK i det här fallet, men ändå. Kan det kanske vara att man kommer ihåg de jobbiga beatsen bara? Sökö nästa turnering, då rasar man väl ut från top 10 också... MatteProf, vi måste se till att det blir Omaha PL snart eller hur? Citera
lfx Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 lika tajt som vanligt. Har inte sett en trevägspott på år och inte sett en river utan när folk är all-in sedan förra pausen. Citera
wanduz Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 jaha, där fick jag för att jag inte ville fegspela mig till en ITM placering.. ut på en 22´a plats genom en all-in med JJ, möter KK.. Citera
Papa Kubo Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Äntligen blir det lite skön stämning i chatten: "jag ar riktigt lack, hade ju tankt vinna denhar, ossa kommer nan tomte och fostor allt!!" Citera
Hickmott Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Så var man ute på 16 plats då. Shortstackad ställde jag in med 77. Mötte KK. Adjö. Fick lite pengar i alla fall. //Hickmott Citera
nizze Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Helt makalöst, ligger 4e plats med ca 30 kvar. Har ca 7900. Plockar upp TT i BB som är 300. En limpar in tidigt, tror UTG+2 och killen före button går all-in med ca 1500. Jag synar, borde kanske ha höjt, samma gör killen som limpat, flop 246, ingen färgchans. Jag ställer all-in och han synar med ca 5k och visar A6(?!?!). Enkelt tänkte jag, till A kommer på turn, river var blank. Hetsade i vanlig ordning, min stubin är inte världens längsta och jag är ofta dålig förlorare, åkte väl en del onödiga ord i chatten, beklagar för detta. Ser dock inte hur man diskuterar en sån syn, dels pre-flop, men även flop. Lyckades dock folda mig till en ITM-plats som 20e man, andra ITM idag då, på två turneringar Citera
nizze Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Äntligen blir det lite skön stämning i chatten: "jag ar riktigt lack, hade ju tankt vinna denhar, ossa kommer nan tomte och fostor allt!!" Och här kom några av orden jag slängde ur mig. Citera
Shakespear Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Då åkte man ut på 15 plats. Höjde till 3xbb (T$1200) UTG med TT i fickan. Foldas runt till Big Blind som sätter mig all in (ca T$5000 till). Synar efter ett litet tag, då jag tror att han inte har mig slagen utan han vill markera att jag ska ge fan i hans mörkar. Sedan jag kom till bordet har jag höjt från UTG säkerligen 50% av gångerna, dvs 2-3 ggr, om jag inte minns fel (med bra kort, inga bluffar), så den tankegången är inte helt fel. Han vänder upp JJ och jag är historia. Citera
Papa Kubo Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Jag kom före Hickmott! Det känns som en seger i sig. Citera
Svinto Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Åker som nia, väldigt optimerat med sex minuter kvar till en inlämningsdeadline Grymt kul att spela en turering som folk tog på allvar för en gångs skull! Citera
eroz Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 Som lfx sa sa var nog detta världens tightase freeroll i alla fall. Åkte 18 när jag trycker in som button mot Mjonassons AK när jag har A3 (måste jobba upp stacken ju! ) , hittade nästan stegen på river men det tog slut där. Kul turnering i alla fall! Citera
Recommended Posts