x_totti_x Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Tänkte det kunde vara intressant att höra vad folk genererar i rake varje månad. Och hur mycket tid det tar i anspråk. Kanske är så att denna frågeställning inkräktar på integriteten hos en del!? Men tycker ändå att det vore kul att höra vad folk ligger på En novis som jag själv spelar ungefär tre timmar om dagen, Omaha pl 2-4 och 3-6. Och jag brukar generera ungefär 3500 usdollar till spelbolaget. Och spelar man på Nordicbet så får man ju som bekant tillbaks en rätt stor del av den kakan. Så välkomna att presentera era rake siffror! Citera
Mjukis Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Nånstans mellan 0 och 500 US dollarus... på 0,25/0,50 Citera
x_totti_x Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 Jävlar vad dålig respons. Rädd jag är. Mkt bra. Citera
Mjukis Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Det är grym respons i forumet. Anmäl ditt intresse till Dagsbo Open ist för att vara så jävla nyfiken.. Citera
x_totti_x Postad 26 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2006 Hehe, jo. Jag är överväldigad! Vad är det för nåt?? Dagsbo open? Hittade det alltså. Mkt bra:) Citera
Herman Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 spela homegame med farsan o brorsan asså... ! vann plus att jag fick en cykel i wäjk!! mkt bra Citera
Andersson1 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Postad 5 Juli , 2006 novis som du.. så stor som du e så kommer man inte upp i dom summorna! har väl några dollars i månaden! har inte koll påt. Citera
Recommended Posts