Gå till innehåll

Åldersgräns


Recommended Posts

  • 3 months later...
Är det 20 som gäller även denna gång?

 

Kan du inte läsa 1 sida?

Kan inte du hålla käften, segas? Tråden är gammal och jag antog att det som skrevs här i månad 6 inte nödvändigtvis behöver gälla nu?

 

Vad är meningen med ditt inlägg egentligen? Det bidrar inte med något och höjer knappast stämningen på forumet. Skärp dig! Ponera att jag hade varit på tok för inkompetent / för lat eller helt enkelt hade för lite tid för att kunna söka efter information. Är det då för mycket begärt att du, istället för att försöka idiotförklara mig, bara enkelt svara på min fråga. Det går utför med denna forumet alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det 20 som gäller även denna gång?

 

Kan du inte läsa 1 sida?

Kan inte du hålla käften, segas? Tråden är gammal och jag antog att det som skrevs här i månad 6 inte nödvändigtvis behöver gälla nu?

 

Vad är meningen med ditt inlägg egentligen? Det bidrar inte med något och höjer knappast stämningen på forumet. Skärp dig! Ponera att jag hade varit på tok för inkompetent / för lat eller helt enkelt hade för lite tid för att kunna söka efter information. Är det då för mycket begärt att du, istället för att försöka idiotförklara mig, bara enkelt svara på min fråga. Det går utför med denna forumet alltså.

 

Lägg av, det är du som är problemet i denna tråd. Frågan var ju redan besvarad. Läs annars gärna våra forumregler, speciellt delen där detta står:

 

*Sök och läs igenom gamla postningar innan du postar din fråga

 

Din fråga är ställd 2006-09-30. I den officiella infotråden skrevs detta 2006-09-27:

 

Varför 20 år?

Dåligt!

 

Det är dessvärre Silja Line som styr detta. Egentligen är det 23 års gräns på helger, men vi har lyckats förhandla ner det till 20.

Mvh

Niclas

Pokerevent

 

Vill du fortsätta diskussionen kring detta är du välkommen att skicka ett PM. Fortsatta inlägg liknande det ovan från dig i denna tråd leder till varning och/eller avstängning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
20 år denna gång som vanligt.

 

Jag har för mig att det vid förra evenemanget sades att anledningen till åldersgränsen var rederiets policy. Förutom det finns det inga hinder, eller? I så fall tycker jag att ni ska försöka förhandla om åldersgränsen inför nästa turnering.

 

Det är ju bara löjligt med 20-årsgräns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...