Wh00pAss Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Har en fråga är det ok o kvalificera sig till turneringen via satellit innan man e 20 om man fyller 20 innan turneringen går fyller nämligen 20 i augusti? Citera
slowboy Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Tänkte bara fråga, det är okej alltså om man fyller 20 den 2 september för det gör jag Citera
Largo-Sama Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Tänkte bara fråga, det är okej alltså om man fyller 20 den 2 september för det gör jag Självklart, eftersom du är 20 år gammal 2 september. Citera
slowboy Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 hehe bra ville bara vara säker vet ju inte om jag fyller på morgonen eller kvällen HAHA Citera
gdaily Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Bra tillfälle att fira sinfödelsedag, tycker jag Citera
slowboy Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Bra tillfälle att fira sinfödelsedag, tycker jag Mmm vore ju sjukt kul ja, sen kan man ju hoppas pokergudarna ger mej en present, Citera
poker_oscar Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Är det 20 som gäller även denna gång? Citera
danielfroberg Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Är det 20 som gäller även denna gång? Kan du inte läsa 1 sida? Citera
poker_oscar Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Är det 20 som gäller även denna gång? Kan du inte läsa 1 sida? Kan inte du hålla käften, segas? Tråden är gammal och jag antog att det som skrevs här i månad 6 inte nödvändigtvis behöver gälla nu? Vad är meningen med ditt inlägg egentligen? Det bidrar inte med något och höjer knappast stämningen på forumet. Skärp dig! Ponera att jag hade varit på tok för inkompetent / för lat eller helt enkelt hade för lite tid för att kunna söka efter information. Är det då för mycket begärt att du, istället för att försöka idiotförklara mig, bara enkelt svara på min fråga. Det går utför med denna forumet alltså. Citera
Nusseman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Är det 20 som gäller även denna gång? Kan du inte läsa 1 sida? Kan inte du hålla käften, segas? Tråden är gammal och jag antog att det som skrevs här i månad 6 inte nödvändigtvis behöver gälla nu? Vad är meningen med ditt inlägg egentligen? Det bidrar inte med något och höjer knappast stämningen på forumet. Skärp dig! Ponera att jag hade varit på tok för inkompetent / för lat eller helt enkelt hade för lite tid för att kunna söka efter information. Är det då för mycket begärt att du, istället för att försöka idiotförklara mig, bara enkelt svara på min fråga. Det går utför med denna forumet alltså. Lägg av, det är du som är problemet i denna tråd. Frågan var ju redan besvarad. Läs annars gärna våra forumregler, speciellt delen där detta står: *Sök och läs igenom gamla postningar innan du postar din fråga Din fråga är ställd 2006-09-30. I den officiella infotråden skrevs detta 2006-09-27: Varför 20 år?Dåligt! Det är dessvärre Silja Line som styr detta. Egentligen är det 23 års gräns på helger, men vi har lyckats förhandla ner det till 20. Mvh Niclas Pokerevent Vill du fortsätta diskussionen kring detta är du välkommen att skicka ett PM. Fortsatta inlägg liknande det ovan från dig i denna tråd leder till varning och/eller avstängning. Citera
poker_oscar Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 20 år denna gång som vanligt. Tack. Nusseman: SRY. Slarvigt av mig. Men jag tycker det fortfarande är onödigt otrevligt av den andra typen. Citera
poker_oscar Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 20 år denna gång som vanligt. Jag har för mig att det vid förra evenemanget sades att anledningen till åldersgränsen var rederiets policy. Förutom det finns det inga hinder, eller? I så fall tycker jag att ni ska försöka förhandla om åldersgränsen inför nästa turnering. Det är ju bara löjligt med 20-årsgräns. Citera
albin Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Det är ju bara löjligt med 20-årsgräns. Varför? Citera
Jögge Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Det är ju bara löjligt med 20-årsgräns. Varför? Varför inte ? Citera
danielfroberg Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 alltsa, rederiet hade en policy pa 23 ar. Den lyckades dem forhandla ner. Ges du ett finger, ta inte hela handen, eller hur dem sager... Citera
Recommended Posts